וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: יובל נעים לא יוכל לעמוד על הקווים בשבת

7.2.2013 / 20:07

המאמן לא עבר בבקרה ויישאר ביציע נגד באר שבע, טוויזר יחליפו. עיריית עכו: "לא נקבל הצבת דמות קש במקום וייצמן"

הפועל עכו עשויה לשנות את פניה בתקופה הקרובה לאור החלטתו של יושב ראש המועדון ציון ויצמן לקחת צעד אחורה בהובלת הקבוצה ומתוך הכוונה למנות את יהודה ברששת, איש עסקים מקומי שעמד בעבר בראש את מכבי עכו, במקומו. כידוע, המינוי נעשה כחלק מדרישות העירייה מוייצמן לוותר על אחד מתפקידיו, בין אם בקבוצה ובין אם בתפקידו הבכיר בעירייה, לשם המשך קבלת תקציב עירוני.

אלא שבעיריית עכו סבורים שהמהלך של מינוי ברששת כאשר וייצמן נמצא מאחורי הקלעים לא יעבור. "זה מסוג הדברים שאין סיכוי שנסכים שיקרו", הסביר גורם בכיר בעיריית עכו. "לא לזה התכוונה היועצת המשפטית של העירייה כשהיא הוציאה את הדרישה הזו בפני ציון ויצמן". ובינתיים, עדיין לא ברור האם ברששת יסכים לקחת על עצמו את התפקיד ובתקופה הקרובה הנושא צפוי להתבהר.

ציון וייצמן, יו"ר הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא ברור אם ברששת יסכים לקחת על עצמו את התפקיד. ציון ויצמן/אדריאן הרבשטיין

מעיריית עכו נמסר רשמית: "עד כה לא התקבלה בעיריית עכו הודעה רשמית מעמותת הפועל עכו או מהיושב ראש ציון וייצמן בנושא. ניגוד העניינים יופסק רק אם תבוצע החלפה אמיתית של היו"ר ולא הצבת דמות קש. כמו כן, רק לאחר שנקבל את העדכון, לרבות החלטת הנהלת העמותה ואישור רשם העמותות, התאחדות הכדורגל ובקרת התקציבים, נבדוק באופן יסודי שכל ההתחייבויות מולאו ונחתמו כנדרש על ידי היושב ראש החדש ושלמר וייצמן אין כל קשר לפעילות הקבוצה".

יובל נעים מודיע על התפטרותו מבית"ר ירושלים במסיבת עיתונאים. קובי אליהו
ממשיך ביציע. יובל נעים/קובי אליהו

בפן המקצועי, עכו ממשיכה בהכנות לקראת המשחק בשבת נגד הפועל באר שבע. אלא שהיום התברר שהמאמן יובל נעים לא יוכל להדריך את הקבוצה אחרי שלא עבר בבקרת התקציבים. בהיעדרו, איציק טוויזר יהיה זה שידריך את המועדון כשנעים יחלק הוראות מהיציע. נעים אמר לוואלה! ספורט: "זה לא נעים, אבל אני לא מתכוון להרים ידיים. ציון עושה כל מאמץ כדי לאשר את החוזה שלי, ואני מקווה שעד השבוע הבא זה ייסגר".

תמיר כחלון ויובל שבתאי התאוששו מפציעותיהם ויהיו כשירים למשחק. דדי בן דיין עדיין חולה, ולכן מהראן אבו ריא צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. נעים ממשיך להתלבט עם איזה הרכב לעלות, כאשר נשקלת האפשרות שאמייה טוגה יוסט לעמדת המגן הימני.

עדכון ראשון: 9:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully