וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-הפועל חיפה: "הפסד ונהיה בפער שקשה למחוק"

האדומים מתכוננים לקרב גורלי במיוחד באשדוד (ש’, 18:00): ”זה משחק חשוב מאין כמוהו”. מקרייב חוזר להרכב של מזרחי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מ.ס. אשדוד והפועל חיפה שיחקו 28 פעמים אחת נגד השנייה בליגה. אשדוד ניצחה 11 פעמים, חיפה בשמונה מקרים ותשעה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשאשדוד מארחת, הפועל חיפה לא בתמונה. היא ניצחה רק פעמיים מתוך 14 משחקים. עוד ארבעה נגמרו בתיקו ואת היתר, שמונה, ניצחה אשדוד.

* הניצחון האחרון של הפועל חיפה באשדוד היה לפני 12 שנה, במרץ 2001, 0:2 משערים של אורן זיתוני ומיכאל אניצ'יץ'.

* ב-16 השנים האחרונות אימן יוסי מזרחי 21 פעמים מול הפועל חיפה והפסיד 11 מהן. הוא ניצח רק שישה משחקים וסיים עוד ארבעה בתיקו.

* ניר קלינגר אימן 12 משחקים נגד אשדוד וניצח שבעה. שני משחקים הוא סיים בתיקו ושלושה הפסיד.

* פברואר הוא החודש החלש ביותר של הפועל חיפה. ב-153 המשחקים ששיחקה במהלך החודש, היא השיגה 43.25 אחוזי הצלחה בלבד.

נתונים: אתר דריבליסט

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים, רן אבוקרט, מול בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
תמיד מתקשים באשדוד. שחקני הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

ההפסד הביתי להפועל באר שבע במחזור שעבר דירדר את מ.ס. אשדוד עד המקום השמיני, המיקום הנמוך ביותר של הקבוצה מתחילת העונה. שבעה הפסדים, ניצחון אחד ושתי תוצאות תיקו, זהו המאזן העלוב שמציגה אשדוד בעשרת המשחקים האחרונים שלה, ומול הפועל חיפה המאמן יוסי מזרחי יחסר את עופר ורטה הפצוע בברכו ואת המגן הניגרי ג'ואון אושאניווה, שהעפיל עם נבחרת ניגריה לגמר אליפות אפריקה וישוב ארצה רק בשבוע הבא.

בצוות המקצועי התקבלה בתחילת השבוע להוריד את כל השחקנים הצעירים בחזרה לקבוצת הנוער. בחודשיים האחרונים שולבו מיכאל אוחנה, בנצי מושל, ניב זריהן וגדי קינדה בסגל ובהרכב אך לא הוכיחו את מקומם. על פי האימון המסכם נראה שהחלוץ דימיטאר מקרייב והקשר בן בוטבול יפתחו בהרכב במקומם של קינדה וזריהן. באשדוד מקווים ששיתוף הפעולה בין מקרייב לחלוץ הרכש סטפן שצ'פוביץ' יעזור לאשדוד להחיות את החלק הקדמי שלא מצליח לספק שערים במחזורים האחרונים.

הפועל חיפה:

שבוע לא קל עבר על הפועל חיפה, כשההפסד האחרון לבני סכנין הוריד את מצב הרוח בקבוצה באופן משמעותי. בקבוצה ערכו אסיפת חירום כדי להבין מה הבעיות, והמאמן ניר קלינגר ביקש מהשחקנים לשכוח מהמשחק מול סכנין ולהפגין משחק הקרבה מול מ.ס אשדוד. המאמן מתכנן מספר שינויים אך לא תרגל הרכב מסויים, ובקרב השחקנים קיים מתח לגבי זהות ההרכב הפותח. מי שצפוי לחזור להרכב הוא דנילו ניקוליץ' שישחק ככל הנראה כמגן שמאלי בעוד טובראנו פינאס יאייש את הצד הימני בהגנה.

עאהד עזאם שנמצא בכושר מצוין עשוי לעבור לקישור, שם קלינגר מאמין שיוכל להוסיף כוח ומהירות במרכז המגרש. מהראן לאלה הפצוע, ייעדר בעוד יובל אבידור אמור להיות כשיר. "זה משחק חשוב מאין כמוהו. הפסד שם ואנחנו יכולים למצוא עצמנו בפער שיהיה קשה למחוק", אמר שחקן בקבוצה. "התאמנו טוב השבוע, ראו ששחקנים רוצים ומתווכחים על כל כדור. נעשה הכל כדי לחזור עם שלוש נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סטפן שצ'פוביץ', שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
ימריץ את ההתקפה האשדודית? שפצ'פוביץ'/מגד גוזני

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: דימיטאר מקרייב

בחודשיים האחרונים היה מקרייב עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה וניהל משא ומתן עם מספר קבוצות בליגה הרוסית שחפצו בשירותיו. בסופו של דבר נשאר מקרייב באשדוד ולא הצליח להשלים את המעבר. בקבוצה מקווים שמעתה והלאה יהיה מקרייב מרוכז אך ורק בכדורגל, בתקווה שיחזור ויזכיר ולא במעט את ימיו הטובים באשדוד לפני שלוש שנים.

הפועל חיפה: עאהד עזאם

השחקן הצעיר מתחיל לצבור בטחון ונמצא אולי בכושר הטוב ביותר בקבוצה. מחר עזאם יצטרך להראות שלמרות גילו הצעיר הוא קורץ מחומר אחר ולהנהיג את הקבוצה בעזרת הרבה כוח והברקות בחלק הקדמי לניצחון קריטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך הוא יתפקד בקישור? עזאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, ישראל ראש, יאיא פטי, מיקי סירושטן, חאתם עבד אלחמיד, רחמים צ'קול, ניר ביטון, דוד רביבו, דימיטאר מקרייב, סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, טובראנו פינאס, אושרי רואש, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', עאהד עזאם, יוסי דורה (גיא צרפתי), גל אראל, רן אבוקרט, יובל אבידור (גיא צרפתי), ולדימיר גלושצ'ביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully