וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-רמת השרון: ימפולסקי יפתח בהגנה

הקשר יחליף את משומר, ששבר את ידו. בנאדו ערך אסיפה, תמיר כהן שוב מחוץ לסגל. טבק: "הכל פתוח" (ש', 19:30, ספורט1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* זה יהיה המפגש הרביעי בסך הכל בין מכבי חיפה לרמת השרון בליגה הראשונה. רמת השרון עדיין לא ניצחה את חיפה בליגה.

* מכבי חיפה ניצחה פעם אחת, במשחק הבית היחיד שערכה מול רמת השרון - 0:5 בעונה שעברה. שני המשחקים האחרים נגמרו בתיקו.

* מאז התיקו מול מכבי חיפה בסיבוב הקודם (1:1), רמת השרון לא סיימה משחק ללא הכרעה: יש לה שבעה ניצחונות וחמישה הפסדים.

* מכבי חיפה לא הפסידה בבית מאז שנכנעה למ.ס. אשדוד (1:0) במחזור הרביעי. ההפסד לבני יהודה בשבוע שעבר היה החמישי של הקבוצה העונה והראשון אחרי 14 מחזורים.

* פברואר הוא, באופן מובהק, החודש החלש ביותר של מכבי חיפה. היא השיגה בו 50.63 אחוזי הצלחה בלבד, לעומת 59.22 באחוז ההצלחה הכללי לאורך השנים.

* בששת משחקי הבית עם בנאדו על הקווים, מכבי חיפה כבשה 1.66 שערים למשחק. לרמת השרון, ב-10 משחקי החוץ העונה, ממוצע שערים של 1.1 למשחק.

נתונים: אתר דריבליסט

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
איך יתאושש מההפסד הראשון? אריק בנאדו/קובי אליהו

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

אחרי שהודיעה אתמול על שדרוג החוזה של המאמן שלה, במכבי חיפה מקווים שאריק בנאדו יחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות. על פי האימון המסכם, בנאדו לא מתכנן שינויים גדולים, אבל מה שברור בוודאות הוא שיערוך שינוי כפוי אחד: המגן אייל משומר שבר את ידו באימון וייעדר בימים הקרובים, ובהתאם לכך לא יהיה בסגל למשחק הקרוב. משומר אמור להיעדר בכל מקרה גם בשבוע הבא, במשחק מול בני סכנין. לפי האימון היום, נראה כי המאמן יעדיף את דלה ימפולסקי על פני עודד אלקיים ואילו אוראל דגני לא נכלל בסגל. בנאדו ערך אסיפה שהתמקדה בהפסד לבני יהודה. לשחקנים הוא אמר: "היינו טובים בהתקפה ובהגנה, אבל לא ניצלנו את המצבים שהיו לנו. בני יהודה הבקיעה שני שערים שנובעים מחוסר ריכוז שלכם, אבל גם זה קורה בכדורגל. אם נגיע להזדמנויות האלה במשחק מחר אני בטוח שנוכל לנצח".

ההתלבטות העיקרית של המאמן היא בנוגע לעמדה אחת בהתקפה. אלון תורג'מן, דינו אנדלובו ושלומי אזולאי מתחרים על אותה עמדה. גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, חן עזרא וויאם עמאשה תורגלו באימון יחד, אם כי בנאדו ערך מדי פעם שינויים בעמדה האחרונה. בהיעדרו של אביחי ידין מכבי חיפה תמשיך לבנות את המשחק על בוקולי. הבשורה העיקרית מבחינת הסגל היא העובדה שדגני והקשר איסמעיל ריאן חוזרים אחרי פציעות. חן עזרא שסבל מהתקררות התאמן ויפתח בהרכב.

ניר דוידוביץ', עידן ורד וידין הפצועים יראו את המשחק מהיציע. ורד יטוס בתחילת השבוע לצרפת ובכך גמר את העונה ויוכל לחזור לפעילות תוך ארבעה או חמישה חודשים. לירוי צעירי ימתין על הספסל. בתום האימון פרסם בנאדו את הסגל, אך הקשר תמיר כהן נעדר ממנו. הקשר הופתע, אך לא ביקר את ההחלטה. "תמיר מקצוען והוא ימשיך להילחם על מקומו", אמר אחד משחקני הקבוצה.

אתמול שודרג חוזהו של המאמן אריק בנאדו, שזוכה להערכה רבה מקברניטי המועדון על ההצלחה שלו בשבועות האחרונים. ללא קשר לשאלה האם הקבוצה תזכה באליפות, כבר עתה נראה שחוזהו של המאמן יוארך בעונה נוספת. "בנאדו הוכיח מקצועיות ונאמנות מאז מינויו לתפקיד, ונתן את כל הסיבות כדי שהמועדון יתרגם את הערכתו הרבה למאמן", אמרו אתמול בחיפה. שחקני הקבוצה הגיעו אתמול להיכל נוקיה כדי לעודד את קבוצת הכדורסל של מכבי חיפה, שנוצחה בגמר על ידי מכבי תל אביב.

עירוני רמת השרון:

האורחים מגיעים לקרית אליעזר מעודדים מהניצחון על בית"ר ירושלים והעלייה למקום הרביעי, אך יודעים היטב מהם פערי הכוחות מול חיפה. שחקן בקבוצה אמר: "גם בשנה שעברה התחלנו את העונה מצוין, הגענו לחיפה במצב מעולה וקיבלנו 5:0. זאת הקבוצה עם הסגל הכי טוב בארץ ונצטרך להיות מעולים והם ביום פחות טוב כדי להוציא משהו. הם חייבים ניצחון, כך שאם נוציא נקודה שם זה יהיה הישג גדול".

לרשותו של המאמן בני טבק צפוי לעמוד סגל מלא, למעט אסי בלדוט וגל ניר שלא משחקים כבר מספר חודשים בשל פציעות טורדניות. המאמן לא תירגל הרכב, אך נראה כי לא צפויים שינויים מההרכב שפתח נגד בית"ר. טבק אמר לשחקנים: "כולם יודעים מי זאת חיפה, אבל אם נבוא ונילחם עם כל מה שיש לנו, הכל פתוח ואפשר גם לחזור משם עם ניצחון ונקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אייל משומר שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
יחמיץ את שני המשחקים הקרובים. אייל משומר/קובי אליהו

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: גוסטבו בוקולי

התפקיד של הקשר האחורי במכבי חיפה הפך להיות אולי התפקיד המדובר ביותר בשנים האחרונות. על קולמה אמרו שהוא לא בועט לשער, על יאיא אמרו שהוא לא מספיק אגרסיבי. אחר כך חיפה הביאה את אביחי ידין, שחקן יצירתי ואגרסיבי, אבל הפציעה שלו הובילה את בנאדו לעשות שינוי מערך ולשים את השחקן הכי פחות מוערך בתקופה של עטר על המשבצת החשובה ביותר בקבוצה. עד עכשיו, בוקולי רץ כאילו עלה מהנוער. מה יקרה כשידין יחזור?

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ'

אין ספק לגבי הצד שצפוי לשלוט וליזום במשחק. לייבוביץ' יצטרך להמשיך ולהפגין יכולת גבוהה על מנת שרמת השרון תוכל לחזור עם משהו מחיפה.

רועי לייבוביץ' שוער עירוני רמת השרון. קובי אליהו
יכולת טובה שלו יכולה לסדר הפתעה. לייבוביץ'/קובי אליהו

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, דלה ימפולסקי, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, חן עזרא, אלון תורג'מן (דינו אנדלובו), ויאם עמאשה.

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', קובי מוסא, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, תום מנשרוב, משה אבוטבול, מרקו אנג'לקוביץ', אדריאן פרננדס, אפרים טאקה, אודו פורצ'ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully