וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שדרגה את חוזהו של אריק בנאדו

7.2.2013 / 20:19

המאמן שהחל את העונה בקבוצת הנוער, זכה לשדרוג כהערכה להצלחתו המהירה. הקבוצה תנסה למכור את פיליאבסקי בקיץ

one

אריק בנאדו זכה הערב (חמישי) לתגמול על פתיחת הקריירה המדהימה שלו כמאמן מכבי חיפה, כאשר נפגש עם קברניטי המועדון שקיבלו החלטה לשדרג את חוזהו בהתאם למעמדו החדש. בנאדו החזיק בחוזה נמוך יחסית, מתוקף היותו מאמן קבוצת הנוער, אך העובדה שקודם לקבוצה הבוגרת וההצלחה הגדולה שלו מאז מינויו הניעה את המועדון להחלטה המהירה.

חוזהו שודרג, כאמור, לאור ההצלחה שלו ולאור מה שקורה בשבועות האחרונים. עוד בטרם הפגישה אמרו במועדון: "בנאדו הוכיח מקצועיות ונאמנות מאז מינויו לתפקיד, ונתן את כל הסיבות כדי שהמועדון יתרגם את הערכתו הרבה למאמן".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
זכה לתגמול מהיר. אריק בנאדו/ברני ארדוב

בינתיים, במכבי חיפה מנסים לשכוח את ההפסד לבני יהודה. הבוקר המשיכה הקבוצה בהכנות למשחק מול עירוני רמת השרון, ממנו ייעדרו אביחי ידין הפצוע ועידן ורד שגמר את העונה. חן עזרא ששוחרר מסגל הנבחרת בשל התקררות חולה ולא מתאמן. אוראל דגני שותף אתמול במשחק האימון מול הנוער וייתכן שייכלל בסגל כבר במשחק הקרוב.

הבלם אנדריי פיליאבסקי לא מצא בינתיים קבוצה ברוסיה שתקלוט אותו ובחיפה הבהירו שלמרות שחלון ההעברות שם פתוח הוא לא ישוחרר כעת גם אם תוגש הצעה. מתברר כי הירוקים העבירו מסר לנציגי השחקן לפיו ינסו למכור אותו בקיץ, שנה לפני שחוזהו יסתיים. אם המעבר יתבצע חיפה תתחזק בבלם ישראלי בעונה הבאה, אולי איציק כהן שחוזר מהשאלה. המטרה הראשונה היא כמובן להחתים את דקל קינן על חוזה ארוך טווח כדי שיסיים את הקריירה במועדון וימשיך עונה נוספת לצד אדין צוצאליץ'.

הערב יצפו שחקני הקבוצה בגמר גביע המדינה בין חיפה למכבי תל אביב. גוסטבו בוקולי קרא אתמול לקהל להגיע ולעודד את הקבוצה במשחק החשוב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה אנדרי פיליאבסקי מול שחקן בית"ר ירושלים עמית בן שושן. מגד גוזני
לא ישוחרר כעת. פיליאבסקי/מגד גוזני

(עדכון ראשון: 14:22)

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully