וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה את שאלקה, האליפות מתקרבת

אלאבה כבש צמד, הבווארים ניצחו 0:4 ופתחו פער 14 נקודות בפסגה אחרי שהאלופה דורטמונד הובסה בבית 4:1 מול המבורג

באיירן מינכן ממשיכה לדהור בכיוון האליפות. זו הכותרת המרכזית של המחזור ה-21 בבונדסליגה הגרמנית. האלופה שבדרך הביסה את שאלקה ועוד לפני כן קיבלה בשורות טובות כשהמדורגת שנייה דורטמונד הושפלה בביתה 4:1 על ידי המבורג, במשחק בו הורחק רוברט לבנדובסקי. השלישית לברקוזן הייתה שותפה לדרמה גדולה ול-3:3 בחוץ מול בורוסיה מנשנגלדבאך. ורדר ברמן הביסה 1:4 את שטוטגרט.

שחקן באיירן מינכן, דויד אלאבה. רויטרס
צמד ראשון בקריירה. אלאבה/רויטרס

באיירן מינכן - שאלקה 0:4

איזו הצהרת כוונות של באיירן, שם ידעו שניצחון יגדיל את הפער שלהם בפסגה ל-14 נקודות ועשו זאת בגדול. דויד אלאבה כבש צמד ראשון בקריירה בליגה (19 בפנדל ו-51), הבווארים הבקיעו שער ראשון העונה בבעיטה חופשית ישירה, כשעל המלאכה בסטיאן שווינשטייגר (32)ומריו גומז השלים אחרי בישול של אריאן רובן בדקה ה-63. 21 משחקים, 17 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו, הפסד אחד ויחס שערים 7:55. בלתי ניתנים לעצירה.

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה. Christof Koepsel, GettyImages
בספק למשחק. קלאס יאן הונטלאר/GettyImages, Christof Koepsel

דורטמונד - המבורג 4:1

רצף הניצחונות של האלופה מאז החזרה מפגרת החורף נעצר דווקא בבית על ידי המבורג, שהשיגה ניצחון ראשון בסינגל אידונה פארק מאז 2007 והשלימה דאבל עונתי על דורטמונד (2:3 בסיבוב הקודם) ועוד בסטייל. הפתיחה דווקא הייתה שייכת למארחת, כשרוברט לבנדובסקי השתלט על כדור ארוך מההגנה שלו, ברח מרנה אדלר והכניע את שוער נבחרת גרמניה בדקה ה-17. הפולני הפך לשחקן הראשון בבונדסליגה שמבקיע חמישה משחקים ברציפות, מאז עשה זאת חברו לשעבר לוקאס באריוס ב-2009.

אלא שדקה לאחר מכן קיבל דניס אאוגו כדור בצד שמאל והעביר לארטיום רודנבס, שכבש באין מפריע מתוך הרחבה. בדקה ה-26 כבר הושג המהפך, כשיונג מין סון השתחרר במחצית המגרש, דהר באגף ימין ועל סף הרחבה העביר לרגל שמאל וסובב לקורה הרחוקה ופנימה. שער אישי מרהיב. לבנדובסקי הלוהט התפרץ בדקה ה-31 גם בכיוון השלישי, כשפגע בגסות בפר סיליאן סקיילברד הנורבגי והורחק. המבורג התגוננה היטב וידעה לנצל את יתרונה המספרי בדקה ה-62, אז רודנבס השלים צמד אישי וסגר את הסיפור. סון הדרום קוריאני הפך את זה לתבוסה בדקה ה-89. דורטמונד מושפלת עם הפסד ביתי שלישי העונה.

יונג מין סון שחקן המבורג חוגג מול דורטמונד. GettyImages
השפיל את דורטמונד. יונג מין סון/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - לברקוזן 3:3

מי שקיבלה בשמחה את הבשורה מדורטמונד היא לברקוזן השלישית, שלא ניצלה את ההזדמנות וחילקה נקודות במותחן רב שערים. מנשנגלדבאך לא ניצחה את לברקוזן בבית מאז פברואר 1989, והערב האריכה את הרצף ל-21 משחקים (16 תוצאות תיקו וחמישה הפסדים). מרטין שטרנצל הוותיק דווקא העלה את גלדבאך ליתרון בנגיחה בדקה ה-44, סידני סאם השווה בשער נהדר בדקה ה-52 ולוק דה יונג החזיר את היתרון למארחים עם נגיחה משלו. אולם לברקוזן השיבה. שטפן קיסלינג המצוין הצליח להשוות בדקה ה-60 וארבע דקות לאחר מכן אנדרה שרלה השלים מהפך. נגמר? ממש לא. לגלדבאך הייתה עוד נגיחה אחת בקנה, ופטריק הרמן השווה ארבע דקות לסיום.

סידני סאם שחקן לברקוזן. GettyImages
רק נקודה במותחן. סידני סאם/GettyImages

משחקים נוספים

שטוטגרט - ורדר ברמן 4:1
לשטוטגרט: איברהימה טראורה (50). לברמן: מחמט אקיצ'י (34 ו-74), ארון האנט (61), קווין דה ברוין (90)

האנובר - הופנהיים 0:1
להאנובר: מאמה בירם דיוף (8)

גרויטר פירת - וולפסבורג 1:0
לוולפסבורג: באס דוסט (23)

פרנקפורט - נירנברג 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully