וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג’יימי קראגר הודיע: פורש מכדורגל בתום העונה

בלם ליברפול בן ה-35, ששיחק כל חייו במועדון, הודיע על סיום הקריירה: ”גאה במה שעשיתי”. סוארס: לא חושב על עזיבה

בלם ליברפול ג'יימי קראגר הודיע היום (חמישי) כי יפרוש מכדורגל בתום העונה לאחר 16 שנה בקבוצה. קראגר בן ה-35 גדל במחלקת הנוער של ליברפול ובינואר 1997 ערך את הופעת הבכורה שלו במשחק נגד מידלסברו ומעולם לא עזב את המועדון. הוא רשם למעלה מ-700 הופעות במדים האדומים והוא שני בהיסטוריה של המועדון בקטגוריה הזו אחרי איאן קלהאן.

"זו העונה האחרונה שלי בליברפול והאחרונה בכדורגל המקצועני. אני מודיע על זה עכשיו כי אני לא רוצה שהמאמן והמועדון יצטרכו לענות על שאלות לגבי עתידי כשאני כבר החלטתי מה לעשות. עד תום העונה אהיה מחויב ואתן את כולי לליברפול, כמו שעשיתי במשך כל הקריירה מאז הצטרפתי למועדון כשהייתי בן תשע. היה כבוד לייצג את המועדון למשך זמן כל כך ארוך ואני גאה שעשיתי את זה ומודה על התמיכה שקיבלתי. יש לי הרבה זיכרונות שאני רוצה לחלוק ואנשים להודות להם, אבל זה לא הזמן", אמר קראגר.

"לא אדבר יותר על ההחלטה עד תום העונה. הפורוס צריך להיות על לסיים את העונה בצורה הכי טובה ולנסות לזכות בתארים במפעלים שאנחנו משתתפים בהם", סיכם הבלם. קראגר לא זכה באליפות, אבל היה שותף לזכייה של ליברפול בליגת האלופות, גביע אופ"א והניף שלוש פעמים את גביע הליגה, פעמיים את הגביע האנגלי, פעמיים את הסופרקאפ האירופי ופעמיים את מגן הקהילה.

ג'יימי קראגר שחקן ליברפול. GettyImages
לובש אדום מגיל תשע. קראגר/GettyImages

חלוץ ליברפול לואיס סוארס הגיב הבוקר (חמישי) לפרסומים לפיהם הוא מועמד לבאיירן מינכן. האורוגוואי הבהיר שהוא מאושר באנפילד ומצפה לחוזה חדש בקבוצה. סוארס חתום על חוזה ארוך טווח במדי המרסיסיידרס, שיפוג רק בקיץ 2018, אך הוא אמר שהוא מקווה לקיים שיחות לגבי עסקה חדשה בקיץ. "אנחנו צריכים לדבר בקיץ הזה או בקיץ 2014", אמר החלוץ. "אני מאוד שמח כאן והמשפחה שלי אוהבת את החיים פה. אני רוצה ליהנות במועדון שאני - כמו כל ילד - חלמתי לשחק בו. עכשיו אני מגשים את החלום. אני מרוצה כי ליברפול גודלת".

לואיס סוארס שחקן ליברפול. GettyImages
"אני רוצה ליהנות במועדון שאני - כמו כל ילד - חלמתי לשחק בו". לואיס סוארס/GettyImages

"זו אמנם לא הקבוצה שהיתה פה פעם", הבהיר סוארס, "אבל עכשיו יש מאמן חדש שמאמין שהשחקנים צריכים להיות מאושרים. הדבר היחיד שחסר לנו עכשיו זה תוצאות, כדי שנוכל לסיים במקום שמוליך לליגת האלופות. אנחנו קבוצה צעירה וכשהשחקנים שלנו יתבגרו, נהיה חזקים יותר".

המנג'ר ברנדן רוג'רס הוביל את הקבוצה שלו ל-2:2 דרמטי בחוץ מול מנצ'סטר סיטי ביום ראשון. למרות שלא ניצחו אף קבוצה מ-10 הראשונות בליגה, סוארס מאמין שההופעות מול הגדולות יגיעו. "הראנו שאנחנו יכולים לנצח כל אחת", אמר החלוץ. "היו לנו הזדמנויות לנצח כמעט בכל משחק מול הגדולות".

לואיס סוארס שחקן ליברפול. AP
"אנחנו קבוצה צעירה וכשהשחקנים שלנו יתבגרו, נהיה חזקים יותר". לואיס סוארס/AP
ברנדן רוג'רס מנג'ר ליברפול. רויטרס
"עכשיו יש מאמן חדש שמאמין שהשחקנים צריכים להיות מאושרים. הדבר היחיד שחסר לנו עכשיו זה תוצאות, כדי שנוכל לסיים במקום שמוליך לליגת האלופות". ברנדן רוג'רס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully