וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסול ייעדר חודש לפחות, בריאנט ממריץ את הווארד

הספרדי סובל מקרע ברצועות בכף הרגל. קובי: "דוויט דואג יותר מדי ממה שאנשים חושבים עליו, זה תמיד מרחף מעליו”

דווקא אחרי שישה ניצחונות בשבעה משחקים, הלייקרס גילו הלילה (בין רביעי לחמישי) שפאו גאסול ייעדר לתקופה ארוכה. בדיקת ה-MRI שעבר הספרדי אחרי שנפצע בניצחון בברוקלין גילתה שהוא סובל מקרע ברצועות בכף הרגל, ולמרות שרופאי הקבוצה טרם הכריזו רשמית על תקופת ההחלמה המצפה לו, ההערכות הן שהיא תהיה בין ארבעה לשישה שבועות.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס, פאו גאסול. רויטרס
דווקא כשהוא נכנס לעניינים. גאסול/רויטרס

פציעה נוספת שמדאיגה את הלייקרס נוגעת לכתפו הכואבת של דוויט הווארד, עליה אמר קובי בריאנט בראיון ל-ESPN: "אין לנו זמן לחכות שהכתף של דוויט תחלים לחלוטין. אנחנו זקוקים עכשיו לתחושת דחיפות. דוויט דואג יותר מדי ממה שאנשים חושבים. אמרתי לו שזה מעכב אותו, והוא אמר 'אוקיי, אוקיי, אוקיי', אבל זה תמיד מרחף מעליו. הוא פשוט רוצה שאנשים יאהבו אותו, והוא לא רוצה לאכזב אף אחד וזה מרחיק אותו ממה שהוא צריך לעשות".

"הוא מעולם לא היה בעמדה בה מישהו דוחף אותו חזק כמו שאני דוחף אותו, ושהמועדון הזה דוחף אותו", המשיך בריאנט. "במצב בו או שאתה זוכה באליפות או שאתה כישלון מוחלט. ככה זה עובד בלייקרס, וזו לא סיטואציה מוכרת עבורו. אין הרבה קבוצות שחושבות ככה, ולמען האמת זה קורה רק בלוס אנג'לס ובבוסטון. לגבינו עכשיו, אין לנו שלוש שנים. יש לנו את השנה הנוכחית".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס עם דוויט הווארד. don ryan, AP
"הוא פשוט רוצה שאנשים יאהבו אותו". בריאנט עם הווארד/AP, don ryan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully