וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "קשה מאוד להתרגל לשיטה חדשה"

7.2.2013 / 7:23

אחרי הניצחון על פינלנד, בנבחרת מודים: היכולת רחוקה מלהספיק לפורטוגל, לא בטוח שהשחקנים מתורגלים מספיק בשיטה של גוטמן. קינן חושב אחרת: "בעזרת השיטה הזאת, נצמצם את הפערים". כיאל שוחח עם גוטמן, אבל לא ביקר את ההחלטה לא לשתפו. בניון יוזמן אם ישחק

עריכת וידאו: קובי אליהו

בנבחרת ישראל יצאו מעודדים מהניצחון 1:2 על פינלנד אתמול (רביעי), אבל גם בצוות המקצועי יודעים שהיכולת הזו תהיה רחוקה מלהספיק מול פורטוגל. המאמן אלי גוטמן שוחח אתמול עם השחקנים והודה להם על הניצחון, אבל בנבחרת היה מי שהעריך שיכולת כזאת ב-22 במרץ תוביל לכישלון גדול.

"בגדול, המערך עבד, אבל איבודי הכדור באמצע והטעויות הקטנות הן בלתי נסלחות ברמה של שחקנים כמו רונאלדו ונאני. הגול שספגנו היה מיותר ומוכיח כמה צריך להיזהר ולהיות אחראים בהגנה. הבעיה הכי גדולה בנבחרת היא שאין לנו מספיק זמן לתרגל וקשה מאוד להתרגל לשיטה ברמה של נבחרת". פורטוגל הפסידה אתמול במשחק ידידות 3:2 לאקוודור, עם בישול נדיר של פאביו קונטראו עם העקב לרונאלדו.

אלירן עטר, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מתקשים להתרגל. עטר/ברני ארדוב

בירם כיאל ערך שלשום שיחה אישית עם אלי גוטמן שבה הבהיר המאמן שהוא אמור לשחק, אבל קשר סלטיק לא שותף ונראה מאוכזב בסיום. לחבריו הוא אמר: "אין לי כוונה לבקר אף אחד. יש מאמן ורק הוא מחליט". איתי שכטר זכה להתנצלות של גוטמן, שרצה להכניס אותו למגרש אבל הפציעה של אבי ריקן אילצה אותו לשמור את החילוף האחרון לגל שיש. "זאת נבחרת, היא מעל הכל ושחקנים צריכים לקבל את זה", אמרו אתמול בנבחרת.

לגבי ריקן, האבחנה הראשונית מדברת על מתיחה בשריר הירך האחורי, אבל אם יהיה מדובר בקרע ההיעדרות תהיה ארוכה יותר. התשובה הסופית תתקבל היום. בנבחרת מקווים שיוסי בניון יצבור דקות משחק עד המשחק הקרוב, מה שיוביל לזימונו לנבחרת. גוטמן ימשיך לעקוב גם אחר בן שהר ואליניב ברדה, אבל לא מתכוון לערוך יותר משינויים קוסמטיים בסגל. מאמן הכושר דרור שמשון ועוזר המאמן יוסי אבוקסיס חזרו לדבר ובנבחרת מקווים שהמתיחות בניהם ברמת הקבוצה כבר מאחוריהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אבי ריקן, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מתיחה או קרע? ריקן/ברני ארדוב

"הרבה יותר קל לשחק משחק הגנה כשכולם קרובים אחד לשני. למעט הגול, פינלנד לא הגיעה למצבי הבקעה", אמר הבלם דקל קינן, שרשם הופעה טובה. "היו מספר הרמות, קרוסים, אבל התמודדנו איתם טוב מאוד. בסך הכל היה מבחן טוב מאוד, פינלנד היא נבחרת אירופאית טיפוסית, עם שחקנים גבוהים ופיזיים. זה היה נראה משחק פשוט, אבל היה קשה. התמודדנו יפה מאוד בהגנה. צמצמנו את השטח טוב מאוד, עשינו משחק הגנה כקבוצה וזה הצליח. זה מערך שנלקח בחשבון, פורטוגל נבחרת טובה יותר מאיתנו וטובה יותר פינלנד. אני מקווה שבעזרת המערך הזה והשיטה הזאת נוכל להתמודד איתם ולצמצם את הפערים".

החלוץ עדן בן בסט, שכבש כבר בדקה השנייה, הוסיף: "זה לא רק על המגרש, אלא גם מחוצה לו, יש כאן אווירה טובה ואין כאן קנאות. יש כאן בסיס חזק. עם זה צריך לבוא למשחק בחודש הבא ולנסות להפתיע". לפני המשחק התבשר החלוץ כי נרשם אירוע ניסיון דקירה בבית הספר היהודי "אור התורה" בטולוז, שמתווסף לפיגוע לפני כשנה במהלכו נרצחו ארבעה תלמידים יהודים על ידי מחבל באותו בית ספר. בן בסט הגיב: "הזדעזעתי כששמעתי על כך. באירוע הקודם שיחקתי בברסט וכולם גינו את התופעה הזאת והיו מאחוריי. אני מקווה מאוד שלא יחזרו דברים כאלה". אריאל הרוש סיכם: "ראינו היום במגרש שכולם נלחמו ועשו הגנה. נגד פורטוגל הולך להיות קשה. בקושי נגעתי בכדור היום. אם נבוא ככה מול פורטוגל נשיג תוצאה טובה".

כמות האוהדים שהגיעה לצפות אתמול במשחק (כ-6,000 בסך הכל) איכזבה מאוד את ראשי ההתאחדות, בהם היו"ר אבי לוזון שישב ביציע. לוזון סיפר למקורביו בהתאחדות כי ציפה ליותר אוהדים במשחק הזה. בנבחרת הגיבו על כך: "לא משנה כמה הגיעו היום. נגד פורטוגל רמת גן יהיה מלא. 40 אלף יבואו וימלאו כל פינה באיצטדיון".

עדן בן בסט נבחרת ישראל עם מאור מליקסון אלעד גבאי. ברני ארדוב
"יש כאן אווירה טובה ואין כאן קנאות". בן בסט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully