וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "הגאווה הלאומית יכולה לבוא על חשבון היופי"

6.2.2013 / 22:05

מאמן הנבחרת לאחר ה-1:2 על פינלנד: "היתה מטרה למשחק, אני מאוד מרוצה". אבי ריקן סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי

עריכת וידאו: קובי אליהו

זה לא היה יפה במיוחד, ובהחלט לא מרשים, אבל נבחרת ישראל ניצחה הערב (רביעי) 1:2 את נבחרת פינלנד, ממש בתוך תוספת הזמן בזכות שער דרמטי של ליאור רפאלוב. למרות הניצחון, הנבחרת של אלי גוטמן היתה רחוקה מלהרשים את ששת האלפים שהגיעו לאיצטדיון בנתניה כדי לחזות בהתמודדות, וברור לכך שעם יכולת שכזו מול נבחרת פורטוגל וכריסטיאנו רונאלדו, זה ייגמר רע מאוד.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מגיעים כאנדרדוג. גוטמן/ברני ארדוב

"היתה מטרה למשחק הזה", אמר מאמן הנבחרת, אלי גוטמן. "היה לי ברור שמדובר בנבחרת שמסתגרת לאחור ומחפשת את ההתקפות המתפרצות. אני מאוד מרוצה מהמשחק שלנו. זה היה משחק פחות יפה לעין, אבל ראיתי הרבה משחקים בינלאומיים שהיו פחות יפים. לפעמים הגאווה הלאומית שנבחרת מסוגלת לנצח יכולה לבוא על חשבון היופי. פינלנד לא הגיעו למצבים של אחד על אחד מול השוער, הגול שלהם היה בבעיטה מרחוק, ולעומת זאת אנחנו הגענו עד לשער שלהם".

גוטמן נשאל האם הוא מאוכזב מכך שכמות קהל כה קטנה הגיעה כדי לחזות במשחק, ואמר: "אני רוצה להודות לצופים שהגיעו, הם עודדו אותנו וזה היה יפה, ואין לי ספק שאיצטדיון רמת גן יהיה מלא מול פורטוגל, ומן הסתם אנחנו מגיעים כאנדרדוג. עכשיו נלך, ננתח את המשחק הזה ואני מקווה שנקבל את ההחלטות הנכונות".

בסיום המשחק נכנס גוטמן לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אני גאה בכם ומודה לכם על ההקרבה ועל המאמץ".

אבי ריקן, לפי האבחנה הראשונית, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. בנבחרת קיים חשש שמדובר בקרע. תשובה סופית תתקבל תוך 24 שעות, ובכל מקרה השחקן בספק גדול למשחקה של בית"ר ירושלים מול סכנין ביום ראשון הקרוב. "אני מקווה שהוא בסדר", אמר גוטמן, "בשבילו ובשביל בית"ר ירושלים". לפני החילוף של גל שיש במקום ריקן, היה אמור איתי שכטר להיכנס למשחק, אך הפציעה שיבשה את התוכניות. בזמן ששיש נכנס הלך גוטמן ונישק את שכטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ליאור רפאלוב, שחקן נבחרת ישראל חוגג. ברני ארדוב
עמדו בתוכנית המשחק. רפאלוב/ברני ארדוב

ליאור רפאלוב, שכבש את שער הניצחון אמר בסיום: "השתדלנו לא להסתכל יותר מדי על היריבה. אנחנו יודעים שפורטוגל יבואו וינסו ללחוץ, וניסינו לא לעודד משחק התקפי שלנו כי אנחנו יודעים שהם ישלטו יותר בכדור. זה מצריך הרבה עבודת הגנה, גם מהחוליה ההתקפית. זה היה משחק טוב, משחק קשה, אני בטוח שנתכונן טוב". על הדעה שהנבחרת שיחקה בונקר אמר השחקן: "השתדלנו לשמור על שער נקי. זו היתה תוכנית המשחק. פורטוגל היא נבחרת הרבה יותר חזקה מפינלנד, נצטרך להיות טובים יותר, אגרסיביים יותר ולנסות למצוא נקודות תורפה ולהעניש".

אלעד גבאי הוסיף: "כל משחק ההגנה עשה עבודה טובה. קצת חבל על השער שספגנו, אבל סימנו וי היום". כשנשאל האם הוא מצפה לשחק מול פורטוגל, אמר גבאי: "זה לא משנה מי ישחק, אבל אעשה הכל בשביל זה". אריאל הרוש, שפתח בין הקורות אמר: "השילוב בין טל בן חיים לדקל קינן הוא טוב. אני מאחל לדודו אוואט החלמה". גם השוער קיווה שיקבל את האפודה מול כריסטיאנו רונאלדו: "החלום שלי הוא לשחק מול פורטוגל, אבל גם אם לא, הזמן שלי יגיע".

אבי ריקן, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
קללת שריר הירך האחורי הגיעה גם אליו. אבי ריקן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully