וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר ביולי: פפ גווארדיולה נגד ברצלונה

מאמן באיירן הבא יפגוש את האקסית כבר בקיץ הקרוב, במשחק ידידות לרגל חגיגות יום ההולדת ה-60 של נשיא מינכן אולי הנס

כנראה שפפ גווארדיולה וברצלונה ייפגשו מוקדם מהצפוי. באיירן מינכן, עם הספרדי על הקווים החל מהעונה הבאה, תתמודד מול בארסה במשחק צדקה ביולי הקרוב, כך דיווחה היום (רביעי) התקשורת בגרמניה. המשחק ייערך לרגל חגיגות יום ההולדת ה-60 של נשיא באיירן מינכן אולי הנס. כל ההכנסות מהמשחק, שיתקיים באליאנס ארנה, ייתרמו לצדקה.

"אני ממש מחכה למשחק הזה", אמר הנס לאתר הרשמי של באיירן. "אני מודה להנהלה על המתנה לכבוד יום ההולדת ה-60 שלי ואני במיוחד מרוצה מהעובדה שאוכל להעביר את ההכנסות למען מטרות חברתיות".

פפ גווארדיולה (שמאל). GettyImages
מוקדם ממה שחשבנו. פפ גווארדיולה/GettyImages

גווארדיולה חתם במינכן לשלוש השנים הבאות. הספרדי בן ה-41 שיחק במרבית שנות הקריירה שלו בברצלונה (בין 1990 ל-2001) ופרש ממשחק במהלך 2006. אחרי שהדריך את ברצלונה ב' בין 2007 ל-2008 הוא קיבל את הזדמנות חייו כשהחליף את פרנק רייקארד, ותוך זמן קצר התברר כי ההימור עליו השתלם. במהלך ארבע השנים שבהן הדריך את בארסה, גווארדיולה זכה ב-14 תארים, כשבראשם שתי זכיות בליגת האלופות (2008/9 ו-2010/11) ושלוש אליפויות בספרד. מלבד התארים הללו הוא גם זכה בשני גביעי ספרד, שלוש פעמים הוא הניף את הסופרקופה, זכה פעמיים בסופר קאפ האירופי ופעמיים בגביע העולם לקבוצות.

אולי הנס נשיא באיירן מינכן. רויטרס
"אני מודה להנהלה על המתנה לכבוד יום ההולדת ה-60 שלי ואני במיוחד מרוצה מהעובדה שאוכל להעביר את ההכנסות למען מטרות חברתיות". אולי הנס/רויטרס
שחקני ברצלונה מניפים את המאמן, פפ גווארדיולה. רויטרס
הפעם כנראה זה לא ייגמר ככה. פפ וברצלונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully