וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ישראל הצעירה סיימה בתיקו 0:0 מול סרביה

אחרי ניצחונות בשני משחקי ההכנה האחרונים, הנבחרת נראתה רע. המאמן גיא לוזון מצא נקודות אור: "זזנו טוב על המגרש"

ישראל הצעירה סיימה הערב (רביעי) בתיקו 0:0 מול סרביה הצעירה. למעט כמה דקות סבירות מצד החבורה של גיא לוזון, לא ראינו יותר מדי באיצטדיון בנתניה - שאגב, לא הכיל כמעט אוהדים. ביוני, ישראל תתמודד בבית א' ביורו הצעירות שייערך בארץ - מול איטליה, אנגליה ונורבגיה - ולמרות שפגשה הערב נבחרת צעירה ממנה (הסרבים שלחו לישראל שחקנים בשנתונים 93'-92'), לא הצליחה לפתח משחק ראוי. אחרי שני ניצחונות במשחקי ההכנה האחרונים, ללוזון יש הרבה עבודה לקראת הקיץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ניצל את ההזדמנויות. מונס דאבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהמחצית הראשונה אין יותר מדי על מה לכתוב הביתה. פרט להזדמנות של סלליך בדקה ה-11 המשחק התאפיין בשליטה סרבית, כשלוקה מילונוביץ' של מהכוכב האדום לא ניצל שתי הזדמנויות שונות לכבוש ממצבים די נוחים. מעט הצופים בנתניה ראו מחצית ראשונה משעממת, עם יותר מדי איבודי כדור ופחות מדי מצבים.

המחצית השנייה נפתחה בצורה דומה, והיחיד שאפשר לציין במדי הנבחרת של לוזון הוא מונס דאבור. חלוץ מכבי תל אביב לא היה חד, אבל היה בודד במאבק, כשכל כדור מסוכן מצא אותו. לצער לוזון, דאבור לא הצליח לתרגם את ההזדמנויות לשערים, והשוער הסרבי ניקולה פריץ' בלם אותו פעמיים. בדקה ה-70 ערך לוזון חילוף משולש, שהכניס מרץ בנבחרת. ישראל זגורי, עמרי אלטמן ומשה לוגסי גרמו לנבחרת להיראות טוב יותר, אך עדיין היתה חסרה הרגל המסיימת. מה שבטוח, ללוזון יש עבודה רבה לקראת היורו, כי נבחרת בינונית וצעירה כמו סרביה לא נראה בישראל ביוני הקרוב.

מאמן הנבחרת גיא לוזון סיכם: "היה משחק יוצא מן הכלל. אנחנו נבחרת שבנויה על התקפות מהירות. במחצית השנייה, זזנו טוב על המגרש ובסך הכל היה משחק בסדר גמור. אוטוטו מגיע היורו ואני שמח".

אייל גולסה: "במחצית השנייה שיחקנו טוב, היו חסרים רק הגולים. כולם ראו שהגענו למצבים טובים. אבל זה משחק אימון ואני מעמין שעד היורו, במשחקים יותר חזקים, ואז יבואו גם הגולים".

על האיצטדיון הריק אמר הקשר: "האמת זה קצת מבאס לשחק בלי קהל. אנחנו רוצים שיבואו יותר אנשים למשחקים שלנו. אני מאמין שבמשחקים הקרובים מול הולנד וגרמניה יגיע קהל וביורו, אחרי הפעילות שיעשו להביא את האוהדים, הקהל יגיע בהמוניו".

מחצית ראשונה

דקה 1: לעיני איצטדיון מרוקן מדי למדי, המשחק יצא לדרך.

דקה 8: החבורה של גיא לוזון לא עושה יותר מדי עד כה, למרות שהיריבה שמולה צעירה בשנתון. סרביה שלחה לנתניה את הנבחרת שתתמודד ליורו הצעירות של 2015, כלומר - שנתונים 1992-1993.

דקה 11: כדור גובה מאגף שמאל מצא את הראש של אור ברוך. חלוץ בני יהודה נגח לאחור, וסלליך שיגר שמאלית שלא מצאה את המסגרת. הזדמנות ראשונה לישראל.

דקה 18: גולסה הוכשל כ-25 מטר מהרחבה. את הכדור החופשי העביר ביטון שמאלה, ובסיום ההתקפה הגיע דאבור למצב נוח אך נבלם.

דקה 19: הזדמנות מצוינת לסרבים. לוקה מילונוביץ' נגח טוב, אך הכדור חלף כמטר מעל שערו של קליימן.

דקה 30: מילונוביץ' שוב מצא את עצמו במצב טוב מול קליימן, אך ניסה לבעוט מהאוויר כדור שלא איים יותר מדי. חצי שעה עברה, ואנחנו בקושי מרגישים את ישראל.

דקה 32: סלליך הגביה כדור חופשי לרחבה, דאבור נגח החוצה.

דקה 40: עוד איום סרבי על השער של ישראל רק ממחיש עוד יותר: הנבחרת של לוזון עדיין לא הגיעה לאצטדיון בנתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אוטוטו מגיע היורו ואני שמח". גיא לוזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחצית שנייה

דקה 51: הסרבים שלטו גם בחמש הדקות הראשונות של המחצית שהנייה, אבל דקה לאחר מכן הכדור הגיע למונס דאבור חמישה מטרים מהשער. חלוץ מכבי תל אביב בעט לגופו של השוער הסרבי, עדיין 0:0.

דקה 55: בעיטה חופשית לישראל, 17 מטרים מהשער. ניר ביטון בעט לחומה. הכדור הורחק אבל הגיע נהדר לדאבור, ששוב נתקל בשוער פריץ'.

דקה 60: לוזון מבין שמשהו חייב להשתנות, ומכניס את טאלב טואטחה במקום עידו לוי. בתקווה שהמהירות של המגן השמאלי של מכבי חיפה תעורר את העסק. הסרבים כבר ערכו חמישה חילופים.

דקה 63: דאבור פרץ משמאל, העביר כדור גובה שהורחק והגיע לביטון. קשר מ.ס. אשדוד ניסה עוד שיגור מרחוק, שוב ללא הצלחה יתרה.

דקה 70: טואטחה לא הביא את השינוי המיוחל, ולוזון זרק שלושה שחקנים נוספים למערכה. משה לוגסי, עמרי אלטמן וישראל זגורי יביאו את ה-0:1?

דקה 75: בן והבה מצא עצמו לבד אחרי כדור קרן, אך בעט החוצה. הזדמנות מצוינת לבלם.

דקה 77: דקות טובות יותר של הנבחרת. זגורי בעט מרחוק, פריץ' הדף בקושי. השינויים האחרונים של לוזון, בינתיים, מספקים את הסחורה. לוגסי וזגורי המריצו את ישראל.

דקה 81: אחמד עאבד רק נכנס וכמעט מצא את השער. דאבל פס נהדר בין ביטון ודאבור, שחקן אשדוד חדר לרחבה והעביר מצוין לחלוץ קרית שמונה, שלא הסתדר עם הרגליים והחמיץ את המסגרת.

הרכב נבחרת ישראל: בוריס קליימן, עומר ורד (ישראל זגורי, 70), בן והבה, עידו לוי (טאלב טואטחה, 61), עמרי בן הרוש, עאהד עזאם, ניר ביטון, אייל גולסה (משה לוגסי, 70), סינטאיהו סלליך (אחמד עאבד, 79), מונס דאבור, אור ברוך (עמרי אלטמן, 70).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניר ביטון במאבק אווירי מול דורדה דספוטוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully