וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמית': "ניצחון גדול, אבל יש לנו עוד משחק אחד לתואר"

6.2.2013 / 10:48

מכבי חיפה חגגה העפלה לגמר, הכוכב נשאר מפוקס: "אנחנו עדיין לא יכולים להיות מרוצים". פול סטול: "זו הרגשה נהדרת"

באדיבות ערוץ 1. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

במכבי חיפה חגגו אמש (שלישי) את הניצחון הגדול 61:80 על הפועל ירושלים בחצי גמר גביע המדינה וההעפלה למשחק הגמר הרביעי של הקבוצה בכל הזמנים, אז תפגוש חיפה את מכבי תל אביב, שניצחה אותה בשניים מתוך שלושת הגמרים של הירוקים עד כה. המאמן בראד גרינברג ביקש מהשחקנים לא לחגוג יותר מדי, ולהתרכז במשחק הגמר נגד מכבי תל אביב, כדי להביא את התואר הראשון בהיסטוריה למועדון מהכרמל. הערב תקיים הקבוצה את האימון המסכם ביד אליהו, כשלפני כן תיערך אסיפת וידאו על מכבי תל אביב, לה הפסידו פעמיים העונה. בחיפה מקווים ל-4,000 אוהדים שיגיעו לדחוף את המועדון במעמד הגמר, כשאיגוד הכדורסל יעמיד לרשות האוהדים רכבת מיוחדת מתחנת בת גלים בשעה 18:20 ביום חמישי, שתחזור לאחר משחק הגמר לחיפה.

פאט קלאיית'ס שחקן מכבי חיפה (שמאל) עם קורי קאר, ג'יימס תומאס. קובי אליהו
בדרך לתואר ראשון בהיסטוריה? תומאס, קאר וקלאיית'ס/קובי אליהו

"הרגשה נהדרת, שיחקנו ממש טוב כקבוצה, ברבע האחרון ברחנו להם ולקחנו את המשחק, אבל יש לנו עדיין משחק אחד וגדול ביום חמישי", אמר פול סטול לאחר המשחק, "ההגנה שלנו הייתה ממש טובה ועצרה אותם, נצטרך לשחק הגנה בסגנון הזה גם ביום חמישי אם אנחנו רוצים לנצח. מעולם לא הייתי בסיטואציה כזאת, אף פעם לא שיחקתי במפעל של גביע. הייתי בפיינל פור של ליגת האמריקות, אבל זאת חוויה מצוינת ואני מאמין שיהיה אפילו טוב יותר ביום חמישי". על ההתאוששות של הקבוצה מהתקופה הקשה בחודש האחרון הוסיף הרכז: "נשארנו ביחד בחודש האחרון כשהדברים לא הלכו, באנו לאימונים, עבדנו קשה, לא משנה מה יקרה יש לנו אחד את השני וזה הוכיח את עצמו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דונטה סמית' שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"יש לנו מאצ'אפ נהדר עם רוב הקבוצות בליגה, אנחנו הקבוצה הכי גבוהה, ככה שזה היתרון הכי גדול שלנו, ניצלנו את זה לטובתנו בחצי הגמר, ועכשיו נצטרך לעשות את זה גם בגמר". דונטה סמית'/קובי אליהו

כוכב חיפה דונטה סמית' נשאר מפוקס לאחר הניצחון: "זה ניצחון גדול שלנו אבל יש לנו עוד משחק אחד לתואר, ככה שאנחנו עדיין לא יכולים להיות מרוצים, ננוח קצת ונתארגן למשחק של מחר. יש לנו מאצ'אפ נהדר עם רוב הקבוצות בליגה, אנחנו הקבוצה הכי גבוהה, ככה שזה היתרון הכי גדול שלנו, ניצלנו את זה לטובתנו בחצי הגמר, ועכשיו נצטרך לעשות את זה גם בגמר". על השוני בין המשחק הראשון בו הפסידה חיפה לירושלים בלעדיו אמר סמית': "בכל ערב אני בא ונותן את כל מה שיש לי. בפעם הקודמת נגד ירושלים לא שיחקתי, אבל למזלי הייתי פה הפעם והקבוצה ניצחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully