וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "אסור לנו לאבד את גאסול להרבה זמן"

בלייקרס מודאגים מהפציעה של הספרדי במשחק נגד ברוקלין. הארדן ויוסטון חגגו את מטווח השלשות: "פשוט היינו חמים"

23 שלשות הן לא דבר שרואים כל יום ב-NBA. למעשה, עד המשחק הלילה (בין שלישי לרביעי) בין יוסטון לגולדן סטייט זה רק פעם אחת, כשאורלנדו ניצחה את סקרמנטו 107:139 ב-13 בינואר 2009. פעם אחת עד הלילה כאמור.

הרוקטס צלפו הלילה 23 זריקות מ-40 הנסיונות שלהם מחוץ לקשת בדרך לספרי ההיסטוריה ול-109:140 על הווריורס. פטריק בוורלי ניסה לשבור את השיא 34 שניות לסיום, אבל דריימונד גרין ביצע עליו עבירה.

שחקן יוסטון רוקטס, ג'רמי לין, מול שחקן גולדן סטייט ווריורס, דייויד לי. AP
"יש ימים כאלו". לין/AP

עוד באגף הסטטיסטיקה: זה המשחק ה-27 של יוסטון העונה בו היא קולעת 10 שלשות או יותר והיא גם קבעה שיא עונתי לנקודות ברבע הראשון (38) ולנקודות במחצית ראשונה (77). הרוקטס מדורגים במקום השני בנקודות בליגה (105.1 - פחות רק מאוקלהומה סיטי) והם השוו הלילה גם את שיא השלשות במחצית הראשונה - 14 - כמו מילווקי נגד פיניקס במרץ 2006 וניו יורק ניקס בכונה שעברה מול פורטלנד.

ג'רמי לין, ששיא קריירה של חמש שלשות הוביל אותו ל-28 נקודות, אמר בסיום: "לשמחתנו היו לנו הרבה זריקות חופשיות וקלענו אותן. לפעמים זה פשוט קורה". ג'יימס הארדן, שבעצמו קלע ארבע פעמים מחוץ לקשת, הוסיף: "פשוט היינו חמים הערב".

הרוקטס הפציצו 140 נקודות, אבל עשו את העבודה גם בצד השני של המגרש. סטפן קרי, שקולע 21 נקודות למשחק העונה, נעצר הלילה על 7 בלבד והוא סיכם: "לאורך כל המשחק היינו בטוחים שבשלב מסוים הם ירגעו עם השלשות, אבל היינו חייבים להקשות עליהם. אסור היה לנו לתת להם כל כך הרבה זריקות פנויות".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס, פאו גאסול. רויטרס
"עליתי לחסימה והרגשתי כאב חד". גאסול/רויטרס

מעבר למפגן הצליפות של יוסטון, אחד מהסיפורים המרכזיים הלילה ב-NBA היה קובי בריאנט. הסופרסטאר של לוס אנג'לס לייקרס סחב את הקבוצה שלו לניצחון שלישי ברציפות, הפעם 83:92 על הנטס בברוקלין וכל זאת בלי דוויט הווארד ומטה וורלד פיס, וללא פאו גאסול בארבע הדקות האחרונות, אחרי שהספרדי בעצמו נפגע בברך.

גאסול יעבור היום בדיקת MRI והלילה הוא סיפר: "נפגעתי במהלך המחצית הראשונה ובמחצית השנייה הייתי צריך להתמודד לא מעט עם הכאבים. הסתדרתי, אבל אז היה מהלך שבו ניסיתי לחסום זריקה והרגשתי כאב חד בירך. לא יכולתי לקום. אני מודאג".

קובי, שקלע 21 נקודות ואסף 8 ריבאונדים, הוסיף: "אני מאוד-מאוד מודאג. כמובן שכרגע אנחנו לא יודעים כמה זמן פאו ייעדר, אבל אני מאוד מודאג. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד אותו לתקופה ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully