וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ירושלים אין כוונה לפטר את דרוקר, פלס זרק כיסא

6.2.2013 / 9:04

אחרי ההדחה, גורם בקבוצה מבהיר: "סיכויי דרוקר להמשיך בעונה הבאה פוחתים מיום ליום". טפירו: "מתבייש בשביל הקהל"

באדיבות ערוץ 1. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

"הסיכוי ששרון דרוקר ימשיך בעונה הבאה פוחת מיום ליום", כך אמר אמש (שלישי) גורם בכיר בהפועל ירושלים לוואלה! ספורט לאחר ההפסד המאכזב למכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה 80:61. "אני לא מבין למה אנחנו כל כך לא יציבים. זו לא דרך להופיע לגמר, השחקנים היו נראים כאילו הם לא שם, חסרי אנרגיה. זו בושה איך שנראינו, אני מתבייש בכך באופן אישי, אני לא מבין למה השחקנים עולים כך. זה באמת חוסר כבוד".

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
גורם: "אני לא מבין למה השחקנים עולים כך. זה באמת חוסר כבוד". שרון דרוקר/קובי אליהו

עם זאת, בהפועל ירושים אין כוונה לפטר את דרוקר, למרות הביקורות עליו מאחורי הקלעים, כשגם דרוקר עצמו נשאל אמש במסיבת העיתונאים האם בכוונתו להתפטר, והשיב על כך בשלילה. עם זאת, בירושלים לא שוללים לשחרר את אחד השחקנים בכדי ליצור זעזוע בקבוצה: "שחקנים צריכים לדעת שאי אפשר להיראות כך", מסביר גורם במועדון.

בחדר ההלבשה עוד הספיק שרון דרוקר להעיר לשחקנים: "ראיתם קצת אוהדים ושכחתם לשחק? בואו נחזור לעצמנו וננצח את המשחק", אולם התצוגה הנרפית של ירושלים המשיכה להיות מביכה גם במחצית השנייה. גורם נוסף בקבוצה הוסיף: "לא היה ריבאונד, לא הגנה ולא התקפה, כמו בתבוסה באשדוד, אבל כאן מדובר במשחק שלא היה אפשר לתקן. מאוד לא נעים".

מספר שחקנים אף התלוננו בסיום שהם לא מקבלים כדורים ולא מוסרים להם. קורטני פלס נכנס זועם לחדר ההלבשה והטיח כיסא בכעס. דרוקר העדיף לא לצעוק על השחקנים, אך דיבר על היעדר קבוצתיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עידו קוז'יקרו, מכבי חיפה, מול קורטני פלס, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
התקשה לשלוט על עצמו. קורטני פלס/ברני ארדוב

ג'ייקוב פולן אמר לוואלה! ספורט: "כולנו מאוכזבים מאוד, ירינו לעצמנו ברגל. רדפנו אחרי חיפה לאורך כל המשחק, קלענו ממש קצת נקודות במשחק הזה. לא הייתה לנו לא הגנה ולא התקפה, כשלנו בריבאונד. פשוט לא קלענו, וכשאתה לא עושה את כל הדברים האלו - אתה לא מנצח. היה לנו ערב לא מוצלח מכל בחינה. קשה לי גם עבור האוהדים שלנו שהגיעו לצפות בנו".

לשאלה אם הפועל ירושלים לא הגיע מוכנה גם מנטלית למשחק, השיב פולן: "אני חושב שהגענו מנטלית מוכנים אבל מקצועית היו לנו בעיות. חיפה גם היא לא הייתה ביום גדול, היו להם הרבה איבודים אבל היו להם זריקות טובות. לנו הכדור לא נכנס. לאן ירושלים הולכת מכאן? זה תלוי באיך ניראה במשחק הבא. אם לא נשנה דברים בעצמנו, כשחקנים, נמשיך להפסיד".

מאיר טפירו, ג'ייקוב פולן, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"פשוט לא הצלחנו לעשות שום דבר חיובי". טפירו עם פולן/ברני ארדוב

מאיר טפירו לא הסתיר את תחושותיו הקשות על התצוגה העגומה של האדומים, ואמר: "לא הופענו, אני מתבייש בשביל הקהל שבאנו ככה ולא הצלחנו להציג כדורסל. אפילו אם מפסידים, צריך להפסיד בצורה אחרת. כל אחד מהשחקנים צריך להסתכל על עצמו ולבחון מה הוא לא עשה בסדר. לא התחברו לנו אפילו שתי פעולות טובות, לא בהגנה ולא בהתקפה, לא במתפרצת ולא במשחק העומד, זה נשמר עד סוף המשחק. פשוט לא הצלחנו לעשות שום דבר חיובי".

השחקן הוותיק של ירושלים הוסיף: "אני לא חושב שלא הגענו עם אנרגיה, אבל אני חושב שמהרגע שלא הצלחנו לחבר דברים הביטחון ירד וירד. באיזשהו מקום זה גרר אותנו למקום לא טוב, והרבה זמן לא התביישתי בכדורסל כזה כמו מול חיפה. התביישתי בשבילנו כשחקנים ובשביל הקהל, וחבל. אין יותר מדי מה לעשות. חשבתי שנציג כדורסל הרבה יותר טוב ונדע להתעלות ברגעים האלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully