וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: איבשקביצ'יוס קיבל הצעה להארכת חוזה

הקשר הליטאי עשוי לחתום על חוזה חדש לשלוש העונות הבאות. בן צעירי הושאל להפועל כפר סבא מהלאומית עד תום העונה

one

למרות ניסיונות שנעשו במהלך הימים האחרונים, לא הצליחה בני יהודה לצרף חלוץ זר או ישראלי, במהלך חלון ההעברות שנסגר הערב (שלישי). שני השחקנים היחידים שהגיעו בסופו של דבר לשכונה הם הקשר רפי דהן והמגן/בלם יגיל ביטון, שהגיעו בהשאלה עד לסוף העונה ממכבי תל אביב.

דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים מול קסטוטיס איבשקביצ'יוס שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
יישאר בשכונה? איבשקביצ'יוס משמאל/ברני ארדוב

בבני יהודה כבר חושבים על הקיץ הקרוב ולוואלה! ספורט נודע כי הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס קיבל לאחרונה הצעה להאריך את חוזהו בשלוש עונות נוספות. איבשקביצ'יוס, אחד הזרים הכי יציבים שנחתו בשכונה בשנים האחרונות, מסיים בקיץ את חוזהו ובצוות המקצועי מעוניינים מאוד שימשיך בקבוצה.

הקשר פדרו גלבאן שסירב להצעה מהליגה הסינית, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, ישאר כמובן עד לסיום העונה ובמידה ועד הקיץ לא יאריך שוב את חוזהו, הוא יהפוך לשחקן חופשי וככל הנראה יעזוב את המועדון, אחרי חמש עונות במדים הכתומים.

המגן השמאלי בן צעירי, אחיו הצעיר של לירוי צעירי, חתם היום בהפועל כפר סבא, אליה יעבור בהשאלה עד לתום העונה. צעירי מקווה לצבור דקות משחק במטרה לשוב ולהשתלב בסגל הזהובים מחדש בעונה הבאה.

בשבת יצאו הזהובים למשחק חוץ קשה נגד מכבי נתניה, וינסו להמשיך במומנטום החיובי בו נמצאת הקבוצה, אחרי שני הנצחונות הרצופים נגד בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. אביב חדד וננאד מרינקוביץ' שסיימו לרצות עונשי הרחקה, ישובו לסגל ויעמדו לרשותו של המאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בן צעירי,  שחקן בני יהודה באימון. קובי אליהו
יורד ללאומית כדי לצבור דקות משחק. בן צעירי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully