וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: נבחרת ישראל תפתח מול טורקיה

שחר פאר ויוליה גלושקו יפתחו מול הנבחרת החלשה ביותר בבית, אותה ייצגו הטניסאיות בויוקאקצ'אי (163) ואוזגן (284)

הבית האירופי/אפריקאי 1 של גביע הפדרציה ייפתח מחר (רביעי) באילת. 16 נבחרות ישתתפו בטורניר וחולקו לארבעה בתים של ארבע נבחרות בכל בית. כל נבחרת תשחק נגד כל אחת מיריבותיה בבית, כשהנבחרות שיסיימו במקומות הראשונים בבתים שלהן יעלו למשחקי פלייאוף, מהן יגיעו שתיים לשלב העלייה לבית העליון מספר שתיים. הנבחרות שיסיימו אחרונות בכל בית ישחקו בפלייאוף הישרדות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמצאת בכושר רע, תצליח להתאושש? פאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ישראל, שהוגרלה בבית אחד עם טורקיה החלשה, אבל גם עם פולין ורומניה הטובות יותר, תפתח מול הראשונה. הנבחרת הישראלית ערכה היום שני אימונים. מאמן הנבחרת, תומר דנק, סיכם את יום האימונים האחרון: "עקבנו אחרי הטורקיות והרומניות, והספקנו גם לעקוב קלות אחרי הפולניות, שכבר מוכרות לנו. אנחנו כנבחרת מרגישים טוב, ונעשה את המקסימום. הבנות מתאמנות מצוין באימונים, ואנחנו מאמינים שהיכולת מהאימונים תבוא לידי ביטוי במשחקים".

בישראל, ישחקו שחר פאר (91 בעולם), שנמצאת לאחרונה בכושר רע מאוד והפסידה ב-10 מ-11 המשחקים האחרונים שלה בסבב, ויוליה גלושקו (181). השתיים אמורות לשחק גם במשחקי היחידות וגם במשחקי הזוגות לאורך סוף השבוע. ביום המשחקים הראשון הן אמורות לפגוש את קאיילה בויוקאקצ'אי (163 בעולם) ופמרה אוזגן (284).

במשחק מקביל בבית, תפגוש נבחרת פולין החזקה של האחיות אגניישקה ואורסולה רדוואנסקה את רומניה עם סורנה קירסטאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחיות רדוואנסקה יפתחו מול רומניה. אגניישקה רדוואנסקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully