וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: מוריניו וקונטה מועמדים לצ'לסי

על פי ה'גאזטה דלו ספורט', מאמנה של יובנטוס או מאמן ריאל מדריד יחליפו בעונה הבאה את רפא בניטס כמאמן הבלוז

רפא בניטס מונה לפני פחות משלושה חודשים כמאמנה של צ'לסי במקומו של רוברטו די מתיאו, אולם קשה להגיד שהקדנציה של המאמן הספרדי כמאמנה של אלופת אירופה נחשבת להצלחה גדולה. תחת שרביטו של בניטס, צ'לסי מגלה חוסר יציבות. הקבוצה רחוקה מאוד ממאבק האליפות והפסידה גם בגמר אליפות העולם לקורינתיאנס הברזילאית. ובינתיים, באיטליה כבר סימנו את שני המועמדים המובילים לרשת את בניטס בתפקיד בעונה הבאה.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי (ימין) עם פרנק למפארד. GettyImages
יחזרו לשתף פעולה? מוריניו ולמפארד/GettyImages

'הגאזטה דלו ספורט', עיתון הספורט האיטלקי, המוביל מפרסם היום (שלישי) שאנטוניו קונטה וז'וז'ה מוריניו הם שני המועמדים העיקריים לקבל את המשרה הנחשקת במקומו של בניטס. על פי הגאזטה, אנטוניו קונטה מעריץ את הפרמיירליג והוא אף למד אנגלית בשנתיים האחרונות במטרה לאמן בעתיד את אחת הקבוצות הבכירות באנגליה. יש לציין כי חוזהו של קונטה ביובנטוס מסתיים ב-2014, אך הדבר לא אמור להיות מכשול עבור הבעלים המיליארדר של צ'לסי.

לגבי מוריניו, על פי הדיווחים באיטליה, המאמן הפורטוגלי של ריאל מדריד נמצא כבר תקופה ארוכה על הכוונת של רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי, שמחכה להתפתחויות ואם מוריניו אכן יעזוב בתום העונה את ריאל מדריד, ישנו סיכוי סביר כי הוא ימצא את עצמו חוזר לקדנציה שניה במועדון האנגלי.

אנטוניו קונטה מאמן יובנטוס. רויטרס
הוא כבר החל ללמוד אנגלית. אנטוניו קונטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully