וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "פשוט תקפתי כשיכולתי"

קינג ג'יימס הסביר את האחוזים המטורפים שלו. דל נגרו על הקריסה של הקליפרס: "מתסכל לאבד כל כך הרבה שחקנים"

לברון ג'יימס נגע הלילה (בין שני לשלישי) בשלמות כשקלע 31 נקודות ב-13 מ-14 מהשדה בניצחון של מיאמי 94:99 על שארלוט. קינג ג'יימס רשם את האחוזים הטובים ביותר לכמות זריקות כזו בשני העשורים האחרונים אחרי שאקיל אוניל שקלע 15 מ-16 ב-2006 ודוויט הווארד שקלע 14 מ-15 ב-2007, וההיט רשמו ניצחון תשיעי בעשרת משחקיהם הביתיים האחרון ועלו למאזן 3:19 בבית.

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
בדרך כלל הוא זרק עוד יותר מקרוב. לברון/AP

לברון, שסיפר שהרגיש ישנוני אבל לא עייף בתחילת המשחק אחרי שקבוצתו חזרה רק ב-3:00 לפנות בוקר למיאמי לאחר שצפתה יחד בסופרבול בטורונטו, הסביר את התופעה: "לא תכננתי את זה, פשוט תקפתי כשיכולתי, הגעתי הרבה לצבע והצלחתי לקלוע הרבה מהזריקות".

גם דווין וויד עשה היסטוריה פרטית קטנה כשרשם שיא עונתי של 12 ריבאונדים, כולל שיא קריירה של 6 ריבאונדים בהתקפה, ופיצה על יום קליעות חלש של 7 מ-19 מהשדה. "קלטתי ריבאונדים של רבות מהזריקות שהחטאתי בעצמי...", הודה פלאש. "החטאתי הרבה צ'יפים אבל ניסיתי להיות אגרסיבי. כשהזריקות שלך לא נכנסות אתה צריך למצוא דרך אחרת להשפיע על המשחק ולתת לקבוצה שלך סיכוי לנצח".

ויני דל נגרו מאמן לוס אנג'לס קליפרס. AP
מאבד שחקנים ומומנטום. דל נגרו/AP

בינתיים במערב הקליפרס התרחקו לפער של ארבעה משחקים וחצי מהמקום הראשון אחרי הפסד שלישי ברציפות, הפעם 98:90 בוושינגטון. הקבוצה של ויני דל נגרו ספגה הפסד שביעי בתשעה משחקים, שמונה מהם ללא כריס פול הפצוע, וחסרה לראשונה גם את בלייק גריפין, שהחמיץ את משחקו הראשון בקריירה אחרי 197 הופעות רצופות.

"זה מתסכל כי אנחנו מאבדים הרבה מהתנופה שצברנו מוקדם יותר העונה", אמר דל נגרו בסיום. "אבל אי אפשר לשלוט בפציעות, בלוח המשחקים ובאובדן של כל כך הרבה שחקנים". כשנשאל האם גריפין יחזור למשחק הבא מול אורלנדו אמר דל נגרו: "נראה איך הוא ירגיש מחר".

ג'מאל קרופורד, שניסה לחפות על שני הסופרסטארים והפגיז 28 נקודות מהספסל, הוסיף: "מקבוצה שמתמודדת על האליפות יש רמה גבוהה של ציפיות. וגם מאיתנו יש ציפיות, בלי קשר למי משחק ומי לא משחק. ברור שחסרים לנו כמה מהשחקנים הטובים שלנו, אבל זה לא יכול להיות תירוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully