וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי: "גם אם אחד מ-100 מסומם, זה לא ענף נקי"

הסקוטי קרא להחמרת הבדיקות בטניס: "צריך להשקיע בכך מהכסף שלנו, יהיה נורא אם יקרה לנו מה שקרה לענף האופניים"

אנדי מארי יצא בהצהרה פומבית להחמרת בדיקות הסמים בטניס, כלקח מפרשת לאנס ארמסטרונג. המדורג שלישי בעולם התייחס למשפטו של הרופא הספרדי יופמיאנו פואנטס שהודה שסיפק סמים ממריצים לספורטאים רבים, כולל בענף הטניס, אך עומד למשפט רק על חלקו בשערוריות הסמים באופניים.

"אנחנו חייבים לשמור על ענף נקי, גם אם המשמעות היא לקחת חלק מהכספים שהשחקנים מרוויחים כדי להשקיע בכך", אמר מארי. "אני חושב שזה חיוני שהשחקנים של מי שהיה מעורב בדבר כזה יתפרסמו. מבחינתי גם אם אחד מתוך מאה טניסאים לוקח סמים, זה לא ענף נקי ואנחנו צריכים לעשות את כל מה שאנחנו יכולים כדי לוודא שכל מי שמתחרה ברמות הגבוהות ומתחת להן נשאר נקי. באופן אישי אני יודע מה קורה בגוף שלי, ואני יודע שאני נקי".

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. רויטרס
"באופן אישי אני יודע מה קורה בגוף שלי, ואני יודע שאני נקי". מארי/רויטרס

"זה תלוי בגופי הטניס וב-ATP שצריכים להשקיע יותר מהכסף שלנו ביותר בדיקות", המשיך הסקוטי. "אני לא רוצה שיקרה לנו מה שקרה לענף האופניים, זה יהיה נורא. הדרך היחידה בה ניתן לשפר את בדיקות הסמים היא לבצע יותר בדיקות ולצורך כך צריך יותר כסף כי זה דבר יקר. אבל אני חושב שבטווח הארוך זה יחסוך כסף כי יותר אנשים ירצו לצפות בענף במקום לקרוא על עוד ועוד סקנדלים".

בנוסף הודיע מארי גם על כוונתו להחמיץ את מפגש הדייויס של בריטניה מול רוסיה באפריל על מנת להתמקד בהכנות לרולאן גארוס: "אני מאמין שיש לי סיכוי של ממש לזכות בטורניר, אבל כדי לעשות את זה אני צריך להתכונן ולהשתמש בכל יום שיש לי בצורה הטובה ביותר. עונת החימר חשובה לי במיוחד, וזה משטח שלוקח לי זמן להתרגל אליו כי הוא לא טבעי עבורי.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully