וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון דאוול סיכם בהפועל אילת

5.2.2013 / 9:28

קבוצה רביעית בישראל לפורוורד האמריקאי (27, 2.00) ששוחרר מפרנקפורט במקומו של סקוטי הופסון שייעדר כחודש

דיון דאוול צפוי לחתום היום (שלישי) בשורות הפועל אילת כמחליף זמני לסקוטי הופסון הפצוע. באילת כבר סיכמו את התנאים הכספיים עם דאוול, שיקבל היום את השחרור הרשמי מפרנקפורט הגרמנית של מולי קצורין, ולאחר מכן יגיע על מנת להתחיל להתאמן עם הקבוצה. כזכור, הופסון נפצע בשבוע שעבר כששבר את הבוהן בכף היד וייעדר כחודש מהמגרשים, ובאילת החליטו לא לחכות יותר מדי ולצרף שחקן על מנת שלא לאבד מומנטום בליגה.

דאוול (27, 2.00) הוא בוגר מכללת יוסטון משנת 2008, שהגיע לישראל בסיום עונת 2008/9 לגלבוע/גליל אחרי חצי עונה במונס הבלגית. אחרי שהרשים את ראשי הקבוצה הצפונית הוא נשאר לעונה נוספת בסיומה זכה באליפות כשהוא רושם 8.4 נקודות ו-4.8 ריבאונדים. ההצלחה שלו גרמה למאמן עודד קטש להביא אותו מגלבוע/גליל להפועל ירושלים, אך השחקן לא הצליח לעזור לירושלים להגיע להישגים. בעונה שעברה שיחק במ.כ הבקעה ורשם 12.3 נקודות ו-7.3 ריבאונדים בממוצע. העונה עזב את ישראל, הצטרף לפרנקפורט אך לא הבריק עם 8.7 נקודות ו-3.7 ריבאונדים בממוצע.

דיון דאוול שחקן מ.כ. הבקעה. מגד גוזני
מגיע לאילת. דיון דאוול/מגד גוזני

באילת מתכוננים לקראת החלק הקשה של הסיבוב השני של הקבוצה, כשמתוך שבעת המחזורים שנותרו עד לסיום הליגה הסדירה, תשחק הקבוצה חמישה משחקי חוץ, ותארח בבית רק את הפועל תל אביב והפועל ירושלים. עד כה הפסידה הקבוצה רק חמישה משחקים מ-15 מחזורים, ומדורגת במקום השני בטבלה אחרי מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully