וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "אשדוד קבוצה מאוזנת, ניתן מולה הכל"

5.2.2013 / 9:19

כוכבה של מכבי תל אביב מתכונן למפגש מול סגנית האלופה בחצי גמר הגביע (17:50): שון ג'יימס מונה לקפטן השלישי העונה

דרור פיקלני

מכבי תל אביב תפגוש הערב (ג', 17:50 שידור ישיר בערוץ 11) את מכבי אשדוד במשחק הראשון של חצי גמר גביע המדינה. השחקנים במכבי התבקשו לשמור מהרגע הראשון ולתת מעצמם יותר כדי לחפות על חסרונו של ליאור אליהו, שנפצע כזכור במשחק רבע הגמר מול הפועל חולון והוא ייעדר לתקופה של עד שלושה שבועות. בעקבות פציעתו של אליהו, הקבוצה החליטה היום למנות את שון ג'יימס כקפטן השלישי העונה אחרי שגיא פניני היה הקפטן בתחילת העונה.

דווין סמית', אחד משחקניה המובילים של הצהובים לא מקל ראש במשחק מול אשדוד: "זה משחק גדול עבורנו מול אשדוד. נשחק כקבוצה בכדי להשיג את המטרה ולנצח, שיחקנו מולם לפני כמה שבועות, נגיע וניתן הכל על המגרש. יש לאשדוד שחקנים כישרוניים והיא קבוצה מאוזנת, עם מאמן טוב". סמית' התייחס לפציעה של ליאור אליהו הפצוע: "ליאור היה באימון. הוא מעודד ומדרבן אותנו, וצריך בכל אופן להיות כולם מאוחדים. ליאור הוא הקפטן העונה ואני רק מנסה לתרום בקבוצה".

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול שלומי הרוש שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
הקפטן השלישי של מכבי העונה. דווין סמית'/מגד גוזני

על מצבת השחקנים המצומצמת מאז פציעתו של אליהו ועזיבתו של תומאס מלקולם הוסיף סמית': "ליאור הוא חלק גדול ומשמעותי מהקבוצה שלנו וחשוב, כולם יצטרכו לתת יותר בקבוצה בכדי לחפות על כך שהוא לא משחק, ניק גם נמצא בכושר טוב. לגבי מלקולם, הוא לא שיחק כמה שבועות בליגה גם כשהוא היה כאן, אז התרגלנו לשחק בלעדיו".

על המגעים עימו להארכת חוזהו שהחלו כבר לפני מספר שבועות, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אמר סמית': "מה שיקרה יקרה. אני מתרכז כרגע במטרה שלנו, שהיא הגביע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully