וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ומכבי ראשון לציון בחצי גמר הגביע

האדומים גברו בחוץ 29:34 על מכבי תל אביב, הצהובים הביסו 15:29 את רמת השרון. גם סביון ובני הרצליה עלו שלב

כל ארבעת משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדוריד נערכו היום (שני) ובסיומם התבהרה תמונת הפיינל פור במפעל: מחזיקת הגביע המכהנת הפועל ראשון לציון תפגוש את סביון ואילו האלופה מכבי ראשון לציון תתמודד מול בני הרצליה, כך שדרבי של עיר היין בגמר הוא בהחלט בגדר אפשרי.

במשחק המרכזי, גברה הפועל ראשון לציון בחוץ 29:34 על מכבי תל אביב. ניצחון מרשים מאוד לאדומים. האורחים פתחו בטירוף ורצו ל-4:13, שדי גמר את המשחק באמצע המחצית הראשונה. הצהובים ניסו לחזור וצימקו למינוס שבע בלבד במחצית ולמינוס חמש, 18 דקות לסיום. אלא שיותר מזה מכבי לא הצליחה להשיג ו-12 שערים של בויאן בוטוליה הפנטסטי סידרו לראשון לציון ניצחון. דויד ראשיץ' כבש 12 למפסידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכולת גדולה. בוטוליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם מכבי ראשון לציון עשתה לעצמה חיים קלים ואחרי יתרון שישה שערים במחצית מול א.ס. רמת השרון (9:15), רצה האלופה בדרך לניצחון קליל, 15:29. פיליפ מריאן ויואב נאמן כבשו שישה שערים כל אחד.

סביון גברה במשחק הצמוד של הערב 32:34 על אס"א תל אביב. המקומיים כבר הובילו בשמונה שערים במחצית הראשונה ואס"א ביצעה קאמבק גדול, שנקטע לפני שהושלם. גיל יעקב וליעד אשכנזי סיימו עם שמונה שערים כל אחד למנצחים, אלירן מצקי כבש שמונה לאס"א.

במשחק נוסף, בני הרצליה גברה 20:33 על הפועל קרית אונו, כאשר ערן אברמוביץ' ותומר טואג, עם שישה שערים כל אחד וגיל יעקב השוער, מתגברים על 12 שערים של סלובודן ג'ורג'ביץ' המפסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully