וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אולימפיאקוס ניצחה את פנאתינייקוס 67:72

אלופת אירופה ויריבתה של מכבי ת"א השיגה ניצחון ביתי מתוק על הירוקים, חימקי מוסקבה ניצחה 60:72 את סנט פטרסבורג

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. Robertas Dackus, GettyImages
יותר מתוק מזה לא יכול להיות. ספאנוליס/GettyImages, Robertas Dackus

בעוד מכבי תל אביב נערכת למשחק מול מכבי אשדוד בחצי גמר הגביע, באירופה שיחקו הערב (שני) שתיים מיריבותיה לטופ 16. ביוון נערך הערב הקרב הגדול של המדינה, בסיומו השיגה אלופת אירופה, אולימפיאקוס ניצחון ביתי מתוק במיוחד על יריבתה השנואה, פנאתינייקוס 67:72. הירוקים דווקא הוליכו בפתיחה בזכות יכולת טובה של דיאמנטידיס, אבל רבע שני נהדר של אולימפיאקוס, בו עצרה את יריבתה על 11 נקודות בלבד, סייע לה להגיע אל המחצית ביתרון 5.

המארחים חיפשו שוב ושוב את הבריחה, וברבע האחרון הצליחו לעלות ליתרון דו ספרתי, ממנו לא חזרו הירוקים. אייסי לואו הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 12 נקודות, פרינטזיס וספאנוליס תרמו 11 נקודות כל אחד. את פנאתינייקוס הוליך דיאמנטידיס עם 17, בעוד סופוקליס שחורציאניטיס, שחזר לראשונה לאולם שהיה ביתו, היה סולידי עם 14.

גם לחימקי מוסקבה היה ערב לא רע, כשגברה בבית 60:72 על ספרטק סנט פטרסבורג בליגה הרוסית. האורחים פשוט לא הגיעו לרבע הראשון של המשחק, אותו סיימו עם 5 (!) נקודות בלבד, וראו את היריבה שלהם בורחת ליתרון דו ספרתי במחצית. ברבע השלישי המשיכה חימקי ללחוץ על הדוושה וכבר הגיעה ליתרון 18, לפני שהורידה מהקצב שלה ברבע האחרון. ויטלי פרידזון להט בשורות חימקי עם 25 נקודות (9 מ-11 מהשדה) וקיבל סיוע מזוראן פלאניניץ' שסיים עם 11 ו-6 ריבאונדים.

* במשחק בליגה הצ'כית, שמרה נימברוק של ננו גינזבורג על המקום הראשון כשהביסה את חרדץ 60:82.

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חזרה מאכזבת לאולם המוכר. שחורציאניטיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully