וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 אלף רצים מ-52 מדינות ישתתפו במרתון ירושלים

המרוץ הגדול בישראל יעבור ברחובות הבירה ב-1 במרץ. ראש העיר ניר ברקת אמר: "הריצה בירושלים היא המרגשת ביותר"

מארגני מרתון ירושלים, אשר ייערך בבירה ב-1 במרץ, הודיעו היום (שני) כי מספר שיא של 17 אלף רצים, מ-52 מדינות שונות ברחבי הגלובוס, צפויים לקחת חלק בחגיגה הגדולה. הרצים יתחרו במספר מקצים וביניהם המרתון המלא (42.195 קילומטר), חצי המרתון, מרוץ לעשרה קילומטרים, מרוץ עממי ומרוץ קהילות.

ניר ברקת, ראש העיר ירושלים, אשר ירוץ בעצמו במרתון אמר: "כרץ מרתון אשר סיים חמישה מרתונים בערים שונות בעולם, אני יכול להגיד בביטחון מלא כי הריצה בירושלים היא המרגשת ביותר והיא משלבת נופים עוצר נשימה ומלאי השראה אוויר צלול ומסלול אתגרי. מרתון ירושלים הוא אירוע בינלאומי אשר מעמיד את ירושלים בשורה אחת עם ערים מובילות בעולם כניו יורק, ברלין, לונדון ופריס המקיימות מרתון בינלאומי. למרתון תרומה עצומה לתיירות, לכלכלה והוא מחבר יותר ויותר קהלים בארץ ובעולם אל ירושלים. יחד עם אלפי הרצים מרחבי העולם והארץ ירוצו השנה גם חיילי צה"ל ומספר שיא של עמותות המקדמות מטרות חברתיות, אני מזמין את כולם לקחת חלק בחגיגות המרתון וליהנות מחוויה ספורטיבית-תרבותית בלתי נשכחת לאורך נופיה ואתריה המרהיבים של ירושלים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בירושלים מחכים לחוויה. ראש העיר ניר ברקת עם חולצת המרתון/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצות הרצים הגדולות ביותר יגיעו מארצות הברית, גרמניה, אנגליה וצרפת, בעוד שהשנה ניכרת עלייה משמעותית של רצים ממדינות מעצמה של מרתונים בהם: ברזיל, דרום אפריקה ויפן. מדינות נוספות עם נציגויות משמעותיות הינן פולין, רוסיה והולנד. כמו כן, השנה לראשונה יגיעו רצים מפנמה, טרינידד וקוסטה ריקה.

לאורך המרוץ יחלפו הרצים על פני אתריה ההיסטוריים המרהיבים והחשובים של ירושלים, ממשכן הכנסת לתוך העיר העתיקה ולאורך החומות, בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, מושבה גרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים, הר הזיתים ואתרים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully