וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופול: "אנחנו חוקרים מכירה של מעל 380 משחקים"

על פי החשד, ארגון פשיעה מאסיה הפעיל רשת באירופה שמכרה בין היתר משחקים בליגת האלופות. יורופול: "יום עצוב לכדורגל"

סערה בכדורגל העולמי. סוכנות המודיעין של האיחוד האירופי 'יורופול' התירה היום (שני) לפרסום כי פתחה בחקירה של לא פחות מ-425 שחקנים מקבוצות שונות, בחשד כי מכרו 380 משחקים בשנים האחרונות ב-15 מדינות שונות ועל פי יבשות שונות, ביניהן אירופה. במסגרת החקירה אף נחקרים שני משחקים מליגת האלופות, כשאחד מהם שוחק באנגליה בשנתיים האחרונות.

על פי החשד, מדובר ברשת סבוכה עליה היה אחראי ארגון פשיעה גדול ביבשת אסיה. אותו ארגון פשיעה הימר במהלך השנים האחרונות בסכום כולל של 16 מיליון יורו על המשחקים המצוינים, והרוויחה בסך הכול 8 מיליון יורו. לצורך ההימורים שילם הארגון 2 מיליון יורו, ובמקרה אחד שילמה לשחקן סכום של 140 אלף יורו.

נשיא אופ"א מישל פלאטיני. ברני ארדוב
"יום עצוב לכדורגל". פלאטיני/ברני ארדוב

דובר 'יורופול' רוב ווינרייט אמר: "מדובר ברשת של ארגון פשיעה ששלח את הזרועות שלו למכל מיני מקומות ביבשת אירופה. חשפנו רשת אינטנסיבית. ברור שמדובר בחקירה בעלת ההיקף הגדול ביותר של משחקי כדורגל באירופה מאז מאז ומעולם. זה שינה תוצאות של משחקים רבים ומאיר את היושרה של הכדורגל באירופה באור שלילי. זה יום עצוב לכדורגל האירופאי".

פרידהלם אלטנס ממשטרת בוכום מסר: "יש לנו הוכחות על לפחות 150 מקרים ומשחקים בהן ניתן שוחד של למעלה מ-100 אלף יורו למשחק. כל מי שמעורב בכדורגל צריך להיות מודאג ממה שהתגלה בתיק הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully