וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אנחנו דומיננטיים, אבל לגביע חיים משלו"

4.2.2013 / 14:08

מאמן מכבי ת"א התייחס למפגש עם אשדוד בחצי גמר הגביע. שרון דרוקר: "אם נבוא מפוקסים, נהיה תלויים בעיקר בעצמנו"

חצי גמר גביע המדינה בכדורסל ייערך מחר (שלישי), וארבעת הקבוצות המשתתפות - מכבי תל אביב, מכבי אשדוד, מכבי חיפה והפועל ירושלים ערכו היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחקים. במשחק הראשון יתמודדו מכבי חיפה והפועל ירושלים, ואילו במשחק השני יעלו מכבי תל אביב ומכבי אשדוד. בתחילת מסיבת העיתונאים הודיע יו"ר האיגוד לכדורסל אבנר קופל כי 8,000 כרטיסים כבר נמכרו למשחקים, שייערכו כרגיל ביד אליהו בתל אביב.

דיוויד בלאט, יוגב אוחיון, מכבי תל אביב בכדורסל. ניב אהרונסון
"לגביע חיים משלו". בלאט/ניב אהרונסון

גארד מכבי תל אביב יוגב אוחיון: "האירוע עם ליאור פגע בנו במרקם הקבוצתי. ליאור שחקן חשוב ואני לא צריך לדבר על יכולותיו. אבל כמו שאנחנו יודעים אין ואקום בכדורסל ואני מקווה שכולם יתנו את התוספת כדי לתת מה שליאור נתן. אני רוצה לאחל לו הרבה בריאות מכאן".

דייויד בלאט: "אני רוצה לברך את כל היושבים כאן. להגיע למעמד הזה זה לא סתם, זה מעיד על עבודה קשה ומקצועיות. להיות חלק ממעמדים כאלה זה נותן את הטון לקריירה. הרגעים האלה הם הרגעים שאתה הולך איתם עד הסוף. מצידנו, בליגה עד כה אנחנו מאוד דומיננטיים אבל לגביע יש חיים משלו וכל משחק הוא כמובן קריטי ומכריע. לשחק נגד אשדוד במעמד כזה זו משימה לא קלה שהפכה ליותר קשה בגלל הפציעה של ליאור, אבל אנחנו מאוד רוצים ונעשה הכל". בלאט ציין ש"אנחנו לא רוצים לאבד את התואר", וקיבל תשובה ממאמן מכבי אשדוד עופר ברקוביץ': "בתארים זוכים, לא מאבדים".

משה מזרחי, עופר ברקוביץ', מכבי אשדוד. ניב אהרונסון
מקווים להפתיע. ברקוביץ' ומזרחי/ניב אהרונסון

קפטן אשדוד משה מזרחי: "אנחנו מאמינים, אם לא היינו מאמינים לא היינו מגיעים לפה". עופר ברקוביץ': "השינוי אצלנו הוא קודם כל בסגל. ברגע שהתייצבנו שלטעמי הוא טוב, גם הכדורסל השתפר. מבצע עמוד ענן וכל ההשלכות הפכו אותנו לקבוצה מלוכדת ומחוברת. נבוא וניתן את הטוב ביותר מבחינתנו".

מאמן אשדוד עופר ברקוביץ' הוסיף: "יחסי הכוחות הם ברורים. אין צורך להרחיב את זה. אני רוצה לאחל בריאות והחלמה מהירה לליאור אליהו, מתעסקים בזה יותר מדי. גם אנחנו עברנו הרבה פציעות ומחלות, והסתדרנו. בכל מקרה זה לא משהו שיעשה הבדל".

"זה שמכבי עוברת עונה כזאת ביורוליג, זה לא אומר כי את העליונות שלה בליגה אנחנו רואים. אם נצליח להיות במשחק לאורך הרבה דקות,שזו המשימה הראשונה, נוכל להיות בתמונה".

גל מקל, גארד מכבי חיפה: "לא צריך לעזור לזרים שלנו, כי הם היו במעמדים אחרים לא בארץ אבל במקומות אחרים. אלו שחקנים שזכו בתארים, כך שאנחנו די מנוסים. זה משחק מאוד קשה מבחינתנו. אנחנו קבוצה מאוד מוכשרת, אם נבוא ונהי מפוקסים נהיה חזק במשחק, וכמובן שהמטרה היא לנצח ולהעפיל לגמר".

מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג: "זה כבוד גדול להיות כאן, להיות חלק מזה. אני יודע שזה אירוע מיוחד ומרגיש מבורך להיות חלק מזה. שיחקנו כבר נגד ירושלים העונה והורדנו אותם למינימום נקודות, אני מקווה שנעשה את זה שוב. יהיה משחק מרגש".

גארד הפועל ירושלים רביב לימונד: "אנחנו שומעים הרבה על העליות והמורדות שלנו במהלך העונה, אבל כרגע אנחנו שמים הכול בצד. אנחנו בשבוע קריטי של מאני טיים וזה כל מה שמעניין אותנו כרגע".

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר: "זה מעמד שיא לכדורסל הישראלי. כולנו שמחים להגיע לפה. ירד לנו הרבה לחץ במשחק מול אילת. במעמדים כאלה ירושלים צריכה להיות. חיפה קבוצה טובה ואיכותית, אבל נסתכל על עצמנו. כשאנחנו משחקים ביחד אנחנו תלויים בעיקר בעצמנו".

דרוקר הוסיף: "המפתחות הם אנחנו. כשאנחנו משחקים את ההגנה שלנו ושומרים על יציבות אנחנו חזקים מאוד. כשאתה מגיע למעמד כזה של משחק אחד הכול יכול לקרות. לפעמים זה עניין של מזל. אני לא מפחד להגיד שאני יודע באיזה מצב אני עכשיו. התחלנו את העונה גרוע. מאז, אנחנו פחות או יותר כמו כל קבוצה בליגה מבחינת היציבות. עברנו הרבה פציעות לאורך העונה ולפעמים זה לוקח לנו קצת זמן.

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
גם הוא מוכן. מקל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully