וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שחקן ניוקאסל הוכה ודימם ברחוב

דני סימפסון יצא לחגוג הניצחון על צ'לסי יחד עם וולבק וקלברלי, ונמצא מוטל על המדרכה כשהוא שרוי בגילופין. צפו באירוע

בעיצומה של עונה קשה בפרמיירליג, ניוקאסל זכתה לרגע אחד של נחת, כשסיפקה את ההפתעה של המחזור ה-25 עם ניצחון 2:3 על צ'לסי בסנט ג'יימסס פארק. אלא שעבור מגן המגפאייז, דני סימפסון, זה היה רק תחילתו של סיוט.

המגן יצא לחגוג אמש (ראשון) את הניצחון במנצ'סטר, יחד עם חבריו ממנצ'סטר יונייטד דני וולבק וטום קלברלי (עימם שיחק במחלקת הנוער של השדים האדומים), ונקלע לקטטה איומה. סימפסון נותר שכוב על המדרכה ליד מועדון מקומי כשהוא מחוסר הכרה לאחר שותקף על ידי אדם נוסף, שזהותו עדיין אינה ידועה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקרית מזעזעת. סימפסון לאחר האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הפרסומים באנגליה, לאחר הבילוי המשותף עם שחקני היונייטד סימפסון המשיך למסעדה, עלה בגפו למונית בעיר ונראה כשהוא מוצא בכוח מחוץ למונית כשהוא מדמם. על פי החשד, סימפסון היה שרוי בגילופין. "סימפסון ועוד בחור החלו להיות אגרסיביים כלפי אחד השני", סיפר עד ראייה ל"סאן" הבריטי. "האיש החל לדחוף אותו, ואז סימפסון פשוט איבד את זה. הוא היכה אותו באגרוף ולאחר מכן נזרק לרצפה". עד הראייה הוסיף: "הוא שכב על הרצפה ודם ניגר רב ניגר מפיו. הוא נראה רע, היה נראה כאילו מישהו נתן לו נוק-אאוט".

סימפסון, שחוזהו בניוקאסל יפוג בתום העונה, כבר הספיק לצייץ בטוויטר ולדווח על מצבו: "For the record im okay, 2 on 1 well done!" או בתרגום חופשי לעברית: "אני בסדר. שניים על אחד, כל הכבוד".

אזהרה, תמונות קשות: צפו באירוע המזעזע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully