וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרי המחזור: אדומים מבושה

דריבליסט

4.2.2013 / 17:00

נתניה החזירה את הפועל ת"א כמעט 20 שנה אחורה, במשחק רב שערים על פי המסורת. מספרי המחזור של אתר דריבליסט

אתר דריבליסט

0 – שערים כבשה בית"ר ירושלים בשני המשחקים האחרונים, דבר שלא קרה לה שנה שלמה, מאז התיקו 0-0 עם מכבי ת"א וההפסד 1-0 למכבי חיפה בעונה שעברה.

1 – לראשונה בתולדותיה מנצחת בני סכנין את המשחק שבא אחרי משחק בו היא מובסת 0-4.

2 – פנדלים עצר העונה ברק לוי בתוך פחות מחודש. בניגוד לפעם הקודמת, אז מכבי הביסה 0-5 את באר שבע, הפעם הוא ממש הביא נקודות במו ידיו. זה גם הפנדל השני בהיסטוריה שמוחמץ במשחק בו שופט גיא ברגר.

3 – פנדלים הוחמצו העונה בדקה ה-90 – בדיוק המספר שהושג בשלוש העונות שקדמו לעונה הזו. העונה האחרונה בה הוחמצו 3 פנדלים בדקה ה-90 הייתה 99/00.

3 – שחקנים כבשו את שער הבכורה שלהם בקריירה במחזור הזה: לשניים מהם קוראים דושאן (ברקוביץ' מהפועל חיפה, מאטוביץ' מקרית שמונה) ולשלישי קוראים נס זמיר.

3 – שערים לפדרו גלבאן בבעיטות חופשיות, מקום ראשון בליגה. אחריו דוד רביבו, עלי חטיב ותומר סוויסה עם 2 כל אחד ועוד ארבעה שחקנים עם שער בודד בבעיטה חופשית.

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. קובי אליהו
הכירו: בועט החופשיות הטוב בליגה. גלבאן/קובי אליהו

3 – מ-4 משחקי הבכורה של יובל נעים עם קבוצות חדשות בליגה הראשונה נגמרו בתיקו. זה קרה לו עם הפועל רמת גן (2009/10), עם הפועל פתח תקוה (2010/11) והשבת עם הפועל עכו.

5 – משחקים בלי ניצחון לקרית שמונה. זה קרה לה גם בעונה שעברה, יחי ההבדל הקטן (במחזורים 2-6).

6 – מ-7 הניצחונות של הפועל באר שבע העונה היו בהפרש של שער בודד. הניצחון השביעי היה 1-3 על מכבי תל אביב בבית.

7 – שחקני הפועל תל אביב הורחקו העונה בליגה. הפועל מובילה את הקטגוריה הזו בגאון, כשלסגניתה, בני סכנין, הורחקו רק 5 שחקנים.

7 – פנדלים נשרקו לחובת הפועל תל אביב העונה – וגם בקטגוריה הזו האדומים מובילים את הליגה. מצד שני, רק 4 מתוך ה-7 האלה הפכו לשערים.

7 – שנים (פחות חודשיים) לא כבשה הפועל ת"א שער עצמי בבית, מאז עשה את זה שמעון גרשון כשהשווה לזכות בית"ר ירושלים במחזור ה-26 של עונת 2005/06.

8 – פעמים הפסידה הפועל תל אביב 3-0 בבית מאז קום המדינה, עד התבוסה לנתניה בשבת האחרונה. באף אחת מהפעמים האלה לא קרה ששלושת השערים נכבשו במחצית הראשונה.

12 – המשחקים האחרונים של עירוני רמת השרון הוכרעו. המאזן: 5-7 לרמת השרון. מאזן השערים: 13-16.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תבוסה נדירה. אבוקסיס/ברני ארדוב

13 – משחקים רצופים בין הפועל תל אביב למכבי נתניה הניבו לפחות 3 שערים, וב-5 המשחקים האחרונים בין הקבוצות אחמד סבע כבש 5 שערים.

14 – שערים נכבשו במחזור ה-21. 5 מהם לזכות קבוצות הבית. בלי קשר, 5 מהם במחצית הראשונה. שוב בלי קשר, 5 מהם בבלומפילד.

62.9 – אחוזי הצלחה יש להפועל באר שבע נגד מ.ס. אשדוד – אחת הקבוצות החביבות ביותר על נציגת בירת הנגב. ב"ש ניצחה 15 פעמים את אשדוד, סיימה עוד 6 פעמים בתיקו והפסידה לה רק 6 פעמים.

100 – הופעות בליגת העל חגג אדריאן רוצ'ט בשבת מול עכו. הוא פתח 85 פעמים בהרכב והחליף עוד 15.

234 – חודשים חלפו מאז שהפועל תל אביב עמדה עם מאזן של 8-0 בשני משחקים רצופים או יותר. זה קרה באוקטובר 1993 ובנובמבר 1993, אחרי שני הפסדים רצופים של 4-0 – הראשון לבני יהודה בחוץ והשני לבית"ר ירושלים בבית. גם אז, אגב, אחד מהשמונה היה עצמי ואחד נכבש בפנדל (ושניהם קרו במשחק הבית).

300 – ניצחונות במחצית השנייה רשמה הפועל באר שבע אחרי שעשתה זאת באשדוד בשבת.

307 – משחקי בית רצופים לא הפסידה הפועל תל אביב 3-0, מאז שקיבלה בראש בבלומפילד מהפועל פתח תקוה במחזור ה-11 של עונת 94/95.

קשר עירוני קרית שמונה אדריאן רוצ'ט. אדריאן הרבשטיין
100 הופעות. רוצ'ט/אדריאן הרבשטיין

362 - דקות לא כבשה מכבי תל אביב שער חוץ מאז השער של אלירן עטר ברמת גן מול בית"ר ירושלים ועד שער הניצחון של מהראן ראדי מול הפועל רמת גן.

400 – שערים ספגה אשדוד בבית, לאחר שדובב גבאי השחיל את הכדור לרשת של אופיר מרציאנו בשבת.

900 – שערים במחצית השנייה חגגה הפועל חיפה כשדושאן ברקוביץ' כבש את שער הניחומים לזכותה מול בני סכנין.

6314 – ימים חלפו מאז נולד רמזי ספורי (מדובר ב-17 שנים, שלושה חודשים ו-12 ימים), עת נכנס בדקה ה-30 לכר הדשא בבלומפילד במקום נאעל חוטבא. ספורי הוא השחקן הצעיר ביותר ששותף בליגת העל העונה – ובכך הוא שבר את השיא הקודם (שכבר נשבר פעמיים העונה!) של מיכאל אוחנה ממ.ס. אשדוד (מבוגר מספורי ב-17 ימים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully