וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אלמוג כהן הציע עצמו, הקבוצה סירבה

4.2.2013 / 11:01

הקשר שסיכם בהפועל תל אביב רצה לחזור לקבוצתו הקודמת, אך זו לא יכלה לעמוד בעלויות. נסיון אחרון לסכם עם נאעל חוטבא

one

מכבי נתניה צפויה להיפגש היום (שני) עם נעאל חוטבא בניסיון אחרון להגיע לסיכום ולצרף את השחקן לקבוצה. הצדדים צפויים להיפגש היום בערב כשהשחקן עצמו מעוניין מאוד להגיע לנתניה ולשנות אווירה לאחר העונה הלא פשוטה שעוברת עליו בהפועל תל אביב. כידוע, בנתניה מעוניינים מאוד להנחית את חוטבא בקבוצה כדי לאפשר מצב בו במידת הצורך יהיה ניתן להשתמש בעומר פרץ בעמדות קדמיות יותר, וכן על מנת ליצור מאבק על עמדת המגן הימני.

נאעל חוטבא שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
נסיון אחרון של נתניה. נאעל חוטבא/קובי אליהו

עמית שומוביץ' יקבל אישור לעזוב עד לתום העונה אם חוטבא יגיע, אך כלל לא בטוח שבזמן הקצר שנותר עד סוף מועד ההעברות המגן הצעיר ימצא קבוצה. למרות הרצון העז בנתניה מכינים עצמם גם למצב בו המו"מ המהיר לא יישא פרי וחוטבא לא יגיע. במקרה כזה עשויה הקבוצה להותיר את הסגל על כנו ולא לבצע שינויים נוספים, זאת לאחר שאתמול מייקל טוקורה הנבחן שוחרר.

בינתיים, לוואלה! ספורט נודע כי אלמוג כהן הציע עצמו למכבי נתניה בימים האחרונים ורצה לחזור למועדון בו רשם שנים יפות אלא שבהנהלת נתניה סירבו והודיעו כי לא יוכלו לעמוד בעלויות הגבוהות של כהן או במשכורת שאפילו מתקרבת לכך. "אלמוג באמת הציע את עצמו אבל אלו סכומים מטורפים שאנחנו אפילו לא יכולים לשקול אותם", אישר גורם בכיר בהנהלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully