וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים לשעבר בהפועל פתח תקוה עוכבו לחקירה

"הכדור המרכזי": במשטרה חושדים שחברי הנהלה לשעבר ובהווה במועדון מעלו במיליוני שקלים. נעים עוכב: "אין לי קשר לחקירה"

ארבעה בכירים לשעבר במועדון הפועל פתח תקוה ומאמן העבר של הקבוצה, יובל נעים, עוכבו הבוקר (שני) לחקירה במפלג ההונאה. הבוקר פשטה המשטרה על בתיהם של בכירי הפועל פתח תקוה לשעבר בחשד להונאה. הדבר עולה מתוך חקירה שביצע בעבר מפרק הקבוצה. במסגרת החקירה נחקרו נושאי כספים בשנים האחרונות בהפועל פתח תקוה.

נעים נקרא גם הוא לחקירה ושוחרר ללא תנאים מגבילים. המאמן מסר בתגובה: "אני לא קשור לחקירה הזו ובמשך היום תצא הודעה של המשטרה. שאלו אותי בחקירה כמה שאלות על התקופה שאימנתי בהפועל פתח תקוה. בסיפור הראשון שקרה לפני שנה וחצי התיק נסגר, אבל אז אף אחד לא דיבר כשזה קרה. הראש שלי בכדורגל ואני לא מתעסק בדברים אחרים".

מהפועל עכו נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל עכו סמוך ובטוח שמשטרת ישראל תעשה את עבודתה נאמנה ובתוך כך בטוח אף יותר באמינותו של המאמן יובל נעים. המאמן ממשיך את ההכנות למשחק בשבת כרגיל וכולו נחוש ודרוך להשאיר את הקבוצה בליגת העל".

תגובת ההתאחדות: "אנו מבינים כי ההתפתחויות בחקירה חלה בעקבות דו"ח המפרק בעניין הפועל פתח תקוה ואנו משוכנעים כי משטרת ישראל תעשה את עבודתה נאמנה".

תגובת הפועל פתח תקוה: "כל החקירות המדוברות עניינן באירועי עבר רחוקים שאין למי מהקבוצה חלק בהם.
אבי ללוז, הבעלים של הקבוצה רואה בעניין השקיפות ערך עליון ומודיע כי אף אחד מעובדי הקבוצה, מנהליה ושחקניה בהווה לא נחקר היום ואף לא עוכב לחקירה. אנו סומכים על המשטרה, שהיא יודעת לעשות מלאכתה בהגינות ובשכל".

החקירה הנוכחית החלה בעקבות עדויות וממצאים שעלו בפרשת "הכדור המרכזי". במשטרה חושדים שאותם בעלי התפקידים בקבוצה מעלו במיליוני שקלים במשך כמה שנים, בין השאר בהלוואות שלקחו מקופת המועדון ושלא החזירו.

כזכור, לפני כשנה וחצי נעצרו חברי ההנהלה דאז תומר סיני וגל חצור במסגרת פרשת "הכדור המרכזי" בחשד להטיית משחקים וקשירת קשר.

פרשת "הכדור המרכזי" נולדה במאי 2011, אז נחקרו אותם בכירים בהפועל פתח תקוה בחשד להטיית משחקים. בשבועות הבאים כללה שרשרת הנחקרים גם את יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, מאמן הפועל פתח תקוה לשעבר יובל נעים שאף נעצר, ניצן שירזי ושחקני הכדורגל סרג' איילי ואיליה יברויאן.

יובל נעים מאמנה המתפטר של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הראש שלו רק בכדורגל. נעים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully