וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: גל חצור ותומר סיני נעצרו

20.6.2011 / 21:34

חברי ההנהלה נחקרו בנוגע להטיית משחקים וקשירת קשר. גורם במשטרה על חצור: "הוא ישהה במעצר ויובא בפני שופט"

כל החדשות על הפועל פתח תקוה

ערב לא נעים לכדורגל הישראלי. חבר הנהלת הפועל פתח תקוה גל חצור נעצר הערב (שני) על ידי המשטרה ויובא מחר בפני שופט, וזאת בעקבות חשדות שעלו מתוך חקירתו במשטרה בשבועות האחרונים. כזכור, חצור נחקר בעבר בנוגע לענייני כספים בהפועל פתח תקוה. על פי גורם במשטרה, אחד הנושאים שעלה קשור לכספים שכביכול נמשכו מחשבון הקבוצה לטובת חשבון פרטי. את תגובתו של חצור לא ניתן היה להשיג, אך במשטרה אישרו את הפרטים. גם חבר ההנהלה תומר סיני נעצר, אם כי בעניין אחר לגמרי. במסגרת החקירה בענייני כספים, נחקרו השניים גם בנוגע להטיית משחקים, חוזים כפולים וקשירת קשר.

"חצור ישהה הערב במעצר ויובא מחר בפני שופט", אמר גורם במשטרה. "מדובר בהליך רגיל שנעשה במקרים מסוימים בהם נערכת חקירה". אותו גורם הוסיף כי: "עלו ענייני כספים במסגרת החקירה, אבל לא אוכל לפרט באילו עבירות בדיוק מדובר".

דני לוי נחקר גם הוא היום בעניין ושוחרר לביתו. לוי ישהה במעצר בית מכיוון שנאסר עליו ליצור קשר עם גורמים נוספים הקשורים לחקירה. "ויצמן-יער", חברת החקירות שעובדת עם ההתאחדות לכדורגל, פתחה לאחרונה בחקירה בנוגע לפרשת החוזים הכפולים. ייתכן שבמסגרת החקירה הזאת מעורבת גם המשטרה.

משפחת ריינמן נסוגה, ציון דלל בתמונה

בתוך כך, במועדון מקווים למצוא רוכש למועדון. אלא שהבוקר המשא ומתן בין הפועל פתח תקוה למשפחת ריינמן בנושא עסקת הרכישה פוצץ, וזאת לאחר שמשפחת ריינמן בדקה את הנתונים הכלכליים על המועדון. בתום הפגישה אישרה משפחת ריינמן את הידיעה ומסרה: "גילינו שהמצב הכלכלי הרבה יותר קשה מההצהרות בהסכם, גם הפרסום בתקשורת היה למורת רוחנו והתקבלה החלטה לרדת מהעסקה. אנחנו מאחלים למועדון בהצלחה". כזכור, עו"ד אבישי ריינמן ואביו, אהרון ריינמן, אמורים היו להעביר היום ערבות של חצי מיליון שקל, מה שהוגדר על ידי ראשי המועדון כ"דמי רצינות".

בעקבות נסיגת הרוכשים, המנכ"ל אפי צפריר נפגש עם איש העסקים ציון דלל והציע לו להיכנס כמשקיע. כמו כן, הוצע לדלל ליטול מספר תפקידים נוספים במועדון.

על פי שעה, תומר סיני תוכנן להמשיך במועדון בתפקיד מקצועי, זאת משום שיש לו הסכם לעונה הבאה וכך גם המנכ"ל אפי צפריר, אבל כרגע כל התכניות מעוכבות. בשבוע הבא תפתח פתח תקוה את אימוניה, בתקווה שעד אז יהיה שינוי. צפריר אמור לפתוח כבר היום במשאים ומתנים עם חברות פרסום וספונסרים, במטרה לזרז את ההכנות לעונה הבאה.

(עדכון ראשון: 9:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully