וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויצמן-יער" תחקור חשד לחוזים כפולים בהפועל פ"ת

5.6.2011 / 10:13

עוד חקירה תיפתח? החשד הפעם: חוזים כפולים עם שחקנים. הבקרה לא תאשר התקציב עד שתסתיים פרשת העברת הזכויות

חברת החקירות "ויצמן-יער" עדכנה בימים האחרונים את ראשי ההתאחדות לכדורגל כי היא מתכוונת לפתוח בקרוב בחקירה, בחשד לחוזים כפולים, כנגד הפועל פתח תקוה.

החקירה תתנהל כנראה רק לאחר שהמשטרה תסיים את חקירתה בנוגע להטיית משחקים, שצפויה לחזור לידי חברת החקירות בתוך מספר ימים ללא תוצאות או המלצה לפרקליטות להגיש כתב אישום נגד המעורבים.

ככל הידוע, מידע מודיעיני שהגיע לידי חברת החקירות מצביע לכאורה על קיום חוזים כפולים בין ההנהלה לשחקנים. בפתח תקוה מכחישים שקיימים חוזים כפולים. בלי קשר, חברת החקירות תמשיך לחקור את פרשת היעלמות הכספים, שבקרת התקציבים העבירה לידיה.

בהתאחדות לכדורגל ממתינים עדיין שהמועדון יפתח בהליך של העברת זכויות. כזכור, במסגרת הפרשה עליה פורסם בוואלה! ספורט, עלה חשד כאילו מי שמגדירים עצמם כבעלי הקבוצה לא העבירו זכויות מאז עזיבתו של רונן אלעד, מה שמצריך את התערבות בית הדין משום שמדובר בעבירה תקנונית חמורה.

לאחר בדיקה מקיפה התברר שזה אכן המצב, וההתאחדות איימה שאם עד ה-30 ביוני ההנהלה לא תעביר את הזכויות, היא תודיע לה על הפסקת פעילות. הדבר מעכב כרגע החתמת שחקנים, משום שבבקרת התקציבים לא מתכוונים להעביר שחקנים או את התקציב לעונה הבאה לפני שתסתיים הפרשה.

כזכור, פרשת העברת הזכויות גרמה לכך שהבלם פביאן סטולר, שסיכם את תנאיו, חתום על הסכם לפיו אם עד ה-15 ביוני ההנהלה לא תכריז על שינוי במצבה, הוא יוכל לעזוב. הפועל באר שבע מעוניינת בשחקן ואם הוא לא ישחק בפתח תקוה, הוא יחתום כנראה בבירת הנגב. יש לציין כי במקרה שהמצב בהנהלה ישתנה, סטולר ייחשב אוטומטית לשחקן הקבוצה בעונה הבאה ואין צורך לחתום על הסכם חדש.

במועדון אישרו כי נערכה שיחה עם פרקליטתו של רביד גזל, עו"ד קרן שטיינפלד, אך בשל הסחבת בעניין הבעלות לא ניתן לפתוח במשא ומתן. גם עומר בוקסנבוים ומיכאל זנדברג הוצעו. גם הקשר הסרבי מילוש אדאמוביץ' הוצע בימים האחרונים להנהלה. האחרון היה מועמד לקבוצה בעונה שעברה אבל לא הגיע למבחנים. כעת עולה מועמדותו מחדש לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully