וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרייד הגדול הבא: קווין גארנט לקליפרס?

על פי דיווחים, הקליפרס מוכנים להעביר בין היתר את בלדסו ובאטלר. סן אנטוניו נושמת לרווחה: הפציעה של דאנקן לא חמורה

רגעים של חרדה עברו על גרג פופוביץ' וסן אנטוניו בניצחון האחרון מול וושינגטון, לאחר שטים דאנקן נפצע במהלך הרבע השני וירד מהמגרש רק באמצעות עזרתם האדיבה של חבריו לקבוצה.

בספרס חששו כי הביג פונדמנטל, שהתנגש במרטל וובסטר וסובב את ברכו השמאלית ואת הקרסול הימני עלול להיעדר תקופה ממושכת, אך הם יכולים לנשות לרווחה לאחר שהיום (שני) נודע כי פציעתו אינה חמורה. הגבוה הנהדר ערך בדיקת MRן שתוצאותיה לא העידו על על פגיעה משמעותית בברך, והוא צפוי לחזור לפעילות כבר בימים הקרובים.

טים דאנקן שחקן סן אנטוניו ספרס מפונה אחרי שנפצע. AP
קחו נשימה, האיש הגדול בסדר. דאנקן/AP

כזכור, רק לאחרונה נודע כי דאנקן נבחר לאולסטאר בפעם ה-14 בקריירה, ולאחר שאשתקד החמיץ השתתפות במשחק היוקרתי לראשונה בקריירה. דאנקן רושם עונה נהדרת במדי הספרס, ומעמיד ממוצעים של 17.5 נקודות ו-9.8 ריבאונדים.

* על פי דיווחים שונים בארצות הברית, לוס אנג'לס קליפרס חפצה מאוד בשירותיו של פורוורד בוסטון קווין גארנט וכבר מתחילה לרקום עסקה עם הסלטיקס שתעביר את קיי ג'י לעיר המלאכים עוד לפני הטרייד דדליין ב-21 בפברואר. על פי הדיווחים, ראשי שתי הקבוצות נפגשו אמש (ראשון) לפני המשחק ביניהן, ושוחחו על האפשרות של טרייד שבין היתר ישלח את הגארד אריק בלדסו והפורוורד קארון באטלר לסלטיקס. לגראנט חוזה לשנתיים נוספות בבוסטון.

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס מול קווין גארנט שחקן בוסטון סלטיקס. רויטרס
בקרוב ביחד? גארנט ובלייק גריפין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully