וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי: "בכלל לא הייתי אמור לפתוח בהרכב"

החלוץ חגג בכורה חלומית במילאן עם צמד: "הרגליים עדיין כבדות, אבל אני מרוצה". אלגרי הילל: "היכולות שלו יוצאות דופן"

סופר מריו חזר. יובנטוס ניצחה ולא נתנה לנאפולי להתקרב, אינטר הובכה, אך הסיפור הגדול של המחזור ה-23 בליגה האיטלקית היה ללא ספק היה הבכורה החלומית של מריו באלוטלי במילאן. החלוץ הפרובלמטי, שהגיע לרוסונרי רק בשבוע שעבר לפני תום חלון ההעברות ממנצ'סטר סיטי לא היה יכול לפנטז על חזרה מרגשת יותר לאיטליה.

באלוטלי עלה בהרכב של מסימיליאנו אלגרי מול אודינזה, כבש את הראשון בדקה ה-25 וקינח עם פנדל מוצלח ושנוי במחלוקת בדקה ה-90, שהעניק לרוסונרי 1:2 דרמטי ואת המקום הרביעי בליגה.

מריו באלוטלי שחקן מילאן. AP
הוא חוזר. באלוטלי/AP

"בכלל הייתי אמור לפתוח את המשחק על הספסל", הודה באלוטלי המאושר בסיום. "אבל אז פאציני נפצע ונכנסתי במקומו. אני שמח שהמשחק התפתח בצורה כזאת, כי אני חושב שנתתי הצגה טובה. אני עדיין מרגיש שהרגליים שלי מעט כבדות, אני חייב לעבוד על הכושר הגופני שלי".

היה זה שערו הראשון של באלוטלי בליגה האיטלקית מאז מאי 2010, אז כבש במדי אינטר מול קייבו, ובסך הכול היה זה הצמד השלישי של החלוץ בסאן סירו, האחרון שבהם בשנת 2009 מול פאלרמו. "זו התחלה טובה, אבל עכשיו אני חייב להמשיך ולכבוש שערים. הניצחון הזה לנו", חתם באלוטלי.

"מריו שיחק מצוין. יש לו יכולות יוצאות דופן וזה לא חדש לאף אחד", הילל מאמן מילאן מסימליאנו אלגרי. "היה לי מזל, כי לא היה אמור לפתוח בכלל. הוא עדיין רק בן 22 ויש לו עדיין המון מקום לשיפור".

אלגרי, שבשבועות האחרונים חווה התאוששות מחודשת עם מילאן, התייחס גם לשמועות על עזיבה אפשרית שלו, שהיו ואינן עוד: "אני שמח להישאר כאן. כשמצבנו היה רע, כל הביקורת הופנתה כלפיי, אבל עכשיו אני מוכנים לצאת לדרך חדשה".

מסימיליאנו אלגרי מאמן מילאן. רויטרס
סוף סוף הוא יכול לחייך. אלגרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully