וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם הגיבור של ברצלונה לא היה ליאונל מסי

הפנומן הארגנטינאי כבש משחק ליגה 12 ברציפות ושמר על 100 אחוז מהנקודה הלבנה, אבל ואלדס עמד במרכז אחרי ולנסיה

תוצאת 1:1 בחוץ נגד ולנסיה גרמה לברצלונה לאבד אמש (ראשון) נקודות במחזור ה-22 בליגה הספרדית, אבל למרות שאתלטיקו מדריד ניצחה את בטיס 0:1 במשחק שהתקיים לאחר מכן, הפער של בארסה בפסגה עומד על תשע נקודות והכל עדיין בידיים שלה.

העטלפים עלו אתמול ליתרון 0:1 במחצית הראשונה, אבל שמטו אותו במהירות אחרי שליאונל מסי ניצל פנדל כדי להשוות ולמעשה כבש שער 12 ברציפות בליגה. הפעם הארגנטינאי המצוין לא שבר שיא, אלא רק שיפר אותו. כידוע, ב-1:5 על אוסאסונה בשבוע שעבר הוא שבר את השיא שהיה שייך עד אז לו עצמו ולרונאלדו - הבקעה ב-10 משחקי ליגה רצופים.

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה (ימין) מול ז'ואאו פריירה שחקן ולנסיה. רויטרס
למרות איבוד הנקודות, הפער בפסגה עדיין גדול. אינייסטה מול פריירה אמש/רויטרס

הפנומן הארגנטינאי החמיץ בעונה שעברה מספר בעיטות מהנקודה הלבנה - הזכורה ביותר נגד צ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות - אבל העונה הוא שומר על 100 אחוזי הצלחה. מסי בעט ארבעה פנדלים בליגה, נגד חטאפה, אספניול, אוסאסונה ו-ולנסיה ובכולם מצא את הרשת, ונגד ריאל מדריד בסופר קופה הכניע את איקר קסיאס.

שער הליגה ה-34 שלו העונה (ב-22 הופעות) היה השער ה-298 של מסי במדי ברצלונה בכל המסגרות ולא מן הנמנע שהוא יחגוג 300 כיבושים רשמיים במשחק הבית נגד חטאפה שיתקיים ביום ראשון הבא ב-13:00 שעון ישראל.

עוד שחקן שנכנס אמש לדפי הסטטיסטיקה היה דויד וייה, שרשם הופעה מספר 100 במדי הבלאוגרנה. החלוץ שיחק 64 משחקים בליגה, 21 בליגת האלופות, 10 בגביע, 3 בסופר קופה הספרדי, 1 בסופר קאפ האירופאי ואחד בלתי נשכח באליפות העולם לקבוצות - משחק בו הוא נפצע בצורה חמורה. ב-100 ההופעות שלו וייה כבש 64 שערים.

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
5 מ-5 בפנדלים העונה. מסי/רויטרס

אז מסי שוב הבקיע וגם הוכיח שהוא שיפר העונה את הבעיטות שלו מהנקודה הלבנה, אבל הגיבור של ברצלונה אתמול היה מישהו אחר. הצלה כפולה של ויקטור ואלדס לפני הסיום מנעה מברצלונה הפסד ובאתר האינטרנט של "ספורט" המזוהה עם ברצלונה, קראה הכותרת "'סן ואלדס' הציל נקודה".

גם ב"אלמונדו דפורטיבו" הכותרת הראשית הלכה לשוער ושם נכתב בכותרת: "הנקודה של ואלדס". עוד הוסיפו שם: "ואלדס הגיב במגרש. השוער שלא דיבר בתקשורת מאז ההודעה על כך שלא יאריך את חוזהו בקבוצה, עצר את פיאטי וסולדאדו בדקה ה-88 והביא נקודה".

ואלדס כאמור נמצא בדרכו החוצה מהקבוצה אחרי שהוא הודיע שלא יאריך את חוזהו ועל כן הוא צפוי להימכר בקיץ, ועוזר המאמן ג'ורדי רואורה אמר על השוער: "אנחנו מאוד מרוצים ממנו. הוא השוער הכי טוב מבחינתנו והיום הוא הוכיח באיזו רמה גבוהה הוא נמצא כשהוא מנע מוולנסיה שער ניצחון. כל עוד הוא איתנו, הוא יעזור לנו".

שוער ברצלונה, ויקטור ואלדס. AP
רואורה: "כל עוד הוא איתנו, הוא יעזור לנו". ואלדס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully