וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד עלי גוסס, אחיו: "זה עניין של ימים או חודשים"

המתאגרף האגדי, שסובל מ-1984 מפרקינסון, נמצא על ערש דווי. אחיו: "הוא במצב רע וחולה מאוד. לא יודע אם הוא יגיע לקיץ"

האם אלו הימים האחרונים בחייו של המתאגרף האגדי מוחמד עלי? אחיו רחמן עלי סיפר היום (ראשון) בראיון ל'סאן' שהמתאגרף לשעבר בן ה-71 גוסס והוא עלול למות בתקופה הקרובה. "הוא במצב רע מאוד. הוא חולה מאוד", אמר רחמן עלי. "זה יכול להיות חודשים, אולי ימים. אני לא יודע אם הוא יגיע לקיץ הקרוב. הכל בידיים של אלוהים". יש לציין כי לא ברור תזמון הראיון, האם נרשם שינוי דרמטי במצבו של עלי בהשוואה לתקופה האחרונה, ועד כמה מהימנות האבחנות של רחמן עלי.

כידוע, עלי אובחן כחולה פרקינסון אי שם ב-1984 וב-1996 הוא אף הגיע לצפות במשחקים האולימפיים באטלנטה. במשחקים בלונדון בקיץ האחרון הוא נראה כחוש וחולה והוא הסתייע באישתו לוני כשהוא הגיע לטקס הפתיחה. רחמן סיפר כי גיסתו, שנישאה לעלי בגיל 26, מסרבת לאפשר למשפחה לבקר אותו.

לדבריו, הוא ראה את אחיו בפעם האחרונה בחודש יולי בטקס גאלה שנערך בלונדון, והוא מורשה אך ורק לשוחח איתו בטלפון. "אתה יודע מה זה אינסופי? זה עלי, הוא אינסופי. השם שלו יישאר לעד".

כידוע, עלי נחשב לאחד מסמלי ענף האגרוף בכל הזמנים. ב-1964 הוא זכה לראשונה בתואר אלוף העולם במשקל כבד כשחולל סנסציה בניצחון על האלוף דאז סוני ליסטון. ב-1974 הוא הוזמן לבית הלבן, ארבע שנים לפני שפרש, וסיים קריירה שבה זכה שלוש פעמים באליפות העולם במשקל כבד עם מאזן של 5:56.

  • עוד באותו נושא:
  • מוחמד עלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully