וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ברקוביץ': "יחסי הכוחות נגד מכבי ת"א ברורים"

3.2.2013 / 21:20

מאמן מכבי אשדוד לקראת חצי הגמר ביום שלישי. דרור חג'ג' היה יצירתי: "איך אפשר לנצח? לכבות את האורות ברבע הראשון"

מכבי אשדוד לא התקשתה לגבור הערב 88:104 על מכבי באר יעקב מהליגה הלאומית ולהעפיל לחצי גמר גביע המדינה בכדורסל. המשחק הבא לעומת זאת, יהיה קשה בהרבה כשעופר ברקוביץ' ושחקניו יפגשו את מכבי תל אביב ביום שלישי.

"היה חשוב לי שהחבר'ה לא יזלזלו. היו דקות של רפיון ברבע השני, דיברנו על זה במחצית", סיכם ברקוביץ', "היה ברור שלא נתאבד על המגרש, אבל רצינו להבטיח את המשחק הזה. סימנו וי, עוד אירוע גדול בכדורסל ומכבי אשדוד לוקחת בו חלק. זו עוד חוויה יפה ומעניינת. יחסי הכוחות ברורים, אין מה להמציא. נצטרך לבוא מרוכזים ולעשות הכי טוב שאנחנו יכולים. אני קורא לאשדודים לבוא ליד אליהו, בפיינל פור בשנה שעברה הייתה הצבעה מדהימה ברגליים, 2,500 אשדודים. מאוד חשוב שיהיה מי שידחוף אותנו".

דרור חג'ג' הוסיף: "מעכשיו אפשר להתחיל לחשוב על מכבי תל אביב. צריך לשים את הדברים על השולחן, זה יותר תלוי בהם מאשר בנו. מהצד שלנו אנחנו צריכים לעשות את המקסימום להגיע מוכנים, לבוא להילחם כמו גברים, ואם תהיה סיטואציה לקחת את המשחק, נצטרך לדעת לעשות את זה. לשחק נגד מכבי זה המשחק הכי קל בליגה. איך מנצחים? לכבות את האורות ברבע הראשון. אני לא חושב שהפציעה של ליאור אליהו תשפיע, יש להם מספיק שחקנים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully