וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד ניצחה 2:3 את לברקוזן

שער ניצחון של רוברט לבנדובסקי (63), העניק לאלופה ניצחון יוקרתי והעלה אותה למקום השני. נירנברג - מנשנגלדבאך 1:2

המחזור ה-20 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. במוקד עמד כמובן הקרב בין השנייה לברקוזן לשלישית דורטמונד, שבו הצליחה האלופה להשיג ניצחון חוץ 2:3 דרמטי ולחלוף על פני יריבתה בדרך למקום השני. הפער מבאיירן מינכן המוליכה נותר על 12 נקודות. עוד קודם לכן הצליחה נירנברג לנצח 1:2 את מנשנגלדבאך ולהתרחק מהתחתית.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד. רויטרס
ניצחון גדול. רוברט לבנדובסקי חוגג/רויטרס

באייר לברקוזן - בורוסיה דורטמונד 3:2

מפגש הצמרת בין שתיים מהטוענות לכתר בגרמניה הבטיח רבות ואף קיים. הקבוצה של יורגן קלופ הנחילה ללברקוזן הפסד ביתי ראשון העונה וחלפה על פניה בטבלה, בדרך למקום שני אחרי דרמה גדולה בביי ארינה, והשאירה את חלומות האליפות שלה עדיין בחיים.

האלופה עלתה ליתרון מוקדם מאוד, כבר בדקה השלישית בזכות שער של מרקו רויס הנפלא. רוברט לבנדובסקי הכניס כדור עומק ששבר את כל ההגנה ורויס הקפיץ מקרוב פנימה. בדקה התשיעית הגיע השער השני. קובה הפולני היה זה שכבש בפנדל, אחרי שברנד לנו, שוערה של לברקוזן הכשיל ברחבה את לבנדובסקי. המארחים לא נשברו והחלו בקאמבק מרשים. שטפן ריינרץ היה זה שצימק בדקה ה-68 אחרי שהגיע ראשון לכדור קרן של שטפן קיסלינג ומקרוב דחק פנימה.

ארבע דקות בלבד עברו ואותו ריינרץ כבש את השיוויון בנגיחה מקרוב, אחרי נגיחה ראשונה של סבסטיאן בניש ברחבה. דורטמונד לא הרימה ידיים ואחרי דקה בלבד כבשה את שער הניצחון. רוברט לבנדובסקי ניצל מסירה לא טובה לעבר שוער לברקוזן, השתלט ראשון על הכדור ובעט פנימה מול השער החשוף. 2:3 דרמטי לאלופה. בדקה ה-70 קיבלה דורטמונד הזדמנות מסוכנת נוספת. זה קרה לאחר שסבסטיאן בניש הכשיל ברחבה את לבנדובסקי. קובה בלאשצ'יקובסקי בעט את הפנדל חלש והיישר לידיו של ברנד לנו.

כאמור, דורטמונד חלפה על פני לברקוזן בעקבות הניצחון הזה והעלתה את מאזנה ל-39 נקודות, אך היא עדיין רחוקה 12 נקודות מבאיירן מינכן המוליכה שניצחה אתמול.

תומאש פקהארט שחקן נירנברג. AP
שער חשוב. תומאש פקהארט/AP

נירנברג - מנשנגלדבאך 1:2

אחרי הפסד ותיקו, הקבוצה מדרום גרמניה ומיכאל ווייזינגר הצליחו לנצח לראשונה לאחר פגרת החורף. נירנברג ניצחה 1:2 את מנשנגלדבאך, שספגה הפסד ראשון אחרי שבעה משחקי ליגה ברציפות. זאת בזכות שערים של טימי סימונס בדקה הרביעית ותומאש פקהארט בדקה ה-30, פטריק הרמן צימק בדקה ה-58, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

כאמור, נירנברג כבשה את הראשון בדקה הרביעית. טימי סימונס בעט פנדל מדויק לאחר שטורבן מרקס הכשיל ברחבה את מייק פרנץ, וקבע 0:1. בדקה ה-30 הצליחו המקומיים לכבוש את השני לאחר שהירושי קיוטאקה בישל לפקהארט בתום מתפרצת וקבע 0:2. בדקה ה-58 הצליחו הסייחים לצמק בזכות שער של פטריק הרמן בעקבות בישול של לוק דה יונג. אבל בסופו של דבר זה 1:2 לנירנברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully