וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: זהב לאורי ששון בגביע העולמי, ארד לחן משה

יבול נכבד לנבחרת בגאורגיה. האירנים החרימו את הקרבות עם הישראלים. אורן סמדג'ה: "אני מרוצה מההשקעה וההתמדה"

נבחרת ישראל בג'ודו זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות במסגרת תחרות הגביע העולמי שנערכת בגאורגיה. אורי ששון זכה בזהב במשקל עד 100 ק"ג וחן משה זכה בארד במשקל 81 ק"ג. מי שהתחרתה עם הנבחרת הישראלית במקביל היתה נבחרת אירן, שכמעט כרגיל יצרה תקרית עם נבחרת ישראל.

חן משה אמור היה להתחרות בקרב על הארד עם יריב אירני, אולם נג'אד אמיר ג'האשמי החרים את הקרב והישראלי זכה בארד. בדרך למדליה ניצח חן משה יריבים מרוסיה, לטביה וארמניה.

ששון כאמור זכה בזהב במשקל עד 100 ק"ג אחרי שניצח שלושה יריבים מגאורגיה והונגריה. גם במשקל של ששון לא היה שקט, כשג'ודוקא אירני בשם ג'באל מחמוד שזכה בארד החרים את טקס חלוקת המדליות.

משה פונטי יו"ר איגוד הג'ודו: "חבל שהאירנים מתעסקים בפוליטיקה במקום בספורט, אנחנו תמיד נהיה מוכנים להתחרות מול כל יריב בכל מקום". מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג'ה, שסיכם תחרות מדהימה בה דורגה הנבחרת במקום השני בדירוג המדליות, אמר: "שלוש מדליות (שתיים זהב ואחת ארד) בטורניר גביע העולם מעידות על עבודת עומק בנבחרת. אני מרוצה מההשקעה, ההתמדה והעבודה, וגם מהעמידה במטרות וביעדים שהצבתי לג'ודאים מאז מוניתי למאמן הנבחרת".

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully