וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: קנדה הדיחה את ספרד אחרי 1:3

ראוניץ' לא התקשה מול גרסיה לופס וניצח אותו 3:6, 4:6, 2:6. איטליה ניצחה 2:3 את קרואטיה. צ'כיה עברה את שוויץ

אחרי הדרמה במשחק הזוגות אתמול (שבת), הצליחה נבחרת צ'כיה לסגור סיפור ולעלות לרבע גמר גביע דייויס. זאת לאחר שתומאש ברדיך הבלתי נלאה (6 בעולם) ניצח 3:6, 4:6, 6:3, 6:7 (5) את סטניסלס ואוורינקה (17) בתום משחק של שלוש שעות ו-15 דקות "בלבד" לאחר שאתמול השניים הותשו במשחק זוגות של שבע שעות ושתי דקות. ההפתעה הגדולה הגיע מקנדה, שהצליחה לנצח את ספרד. איטליה ניצחה 2:3 את קרואטיה.

מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. רויטרס
השלימו ניצחון עצום. ראוניץ'/רויטרס

קנדה - ספרד 1:3

אין ספק שכשהוגרלו היריבות לשמינית הגמר, בקנדה קיוו להימנע מספרד. בכל זאת סגנית אלופת השנה שעברה והנבחרת האדירה שזכתה בתואר חמש פעמים מאז שנת 2000. שאת הסגל שלה מעטרים כוכבי על כמו רפאל נדאל, דויד פרר וניקולס אלמגרו ונהנית מעומק בלתי נגמר. אבל מה שנחשב על הנייר, לפעמים נשאר אך ורק על הנייר וזה מה שקרה גם הפעם כשנבחרת קנדה הצליחה להדהים את ספרד עם 1:3 בסיכום המפגשים בדרך לרבע הגמר.

המשימה הקנדית הושלמה לאחר שמילוש ראוניץ' הצעיר והמצוין (15 בעולם) ניצח בלי קושי מיוחד 3:6, 4:6, 2:6 את גיירמו דרסיה לופס תוך שעה ועוד 57 דקות והשלים ניצחון מפתיע מאוד לנבחרת המארחת לאחר שהשיג לא פחות מ-22 אייסים ו-55 ווינרים. זאת לאחר שביום המשחקים הראשון, הצליח ראוניץ' לנצח את אלברט ראמוס ופרנק דאנצ'ביץ' הדהים את מרסל גרנולר. ברבע הגמר תשחק קנדה נגד איטליה בין 5-7 באפריל.

תומאש ברדיך טניסאי צ'כי. רויטרס
הביא שלוש נקודות לצ'כיה במו ידיו. ברדיך/רויטרס

שוויץ - צ'כיה 3:2

צ'כיה, אלופת השנה שעברה, השלימה ניצחון 1:3 מרשים מאוד בז'נבה, גם ללא ראדק סטפאנק הפצוע ובוודאי יכולה לברך על כך שרוג'ר פדרר לא הגיע ולא השתתף במשחקים של השוויצרים. ברבע הגמר, תשחק צ'כיה נגד קזחסטן, שהצליחה להפתיע עם 1:3 את אוסטריה לאחר שאנדריי גולובב ניצח 6:4, 3:6, 4:6, 2:6 את יורגן מלצר.

פאביו פוניני טניסאי נבחרת איטליה (עם החולצה הכחולה). AP
חגיגה איטלקית. פוניני וחברים/AP

איטליה - קרואטיה 2:3

הנבחרת של קוראדו בראצוטי הצליחה לעשות את שלה אחרי קרב איתנים בין שתי נבחרות איכותיות מאוד. איטליה השלימה ניצחון 2:3 על קרואטיה לאחר שפאביו פוניני (44) ניצח 6:4, 4:6, 4:6, 4:6 את איבן דודיג (59) אחרי שעתיים ו-52 דקות. איטליה תשחק ברבע הגמר מול קנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully