וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אבוקסיס ושמשון שוחחו "ברוח טובה"

מאמן הפועל ת”א נפגש עם מאמן הכושר בצל המתיחות. אמר: ”השיחה הייתה מקצועית, עושים מאמצים לחזור למסלול”

one

מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס, נפגש הבוקר (ראשון) עם מאמן הכושר דרור שמשון והשניים דנו במצב הפציעות בסגל הקבוצה, כך הודיע המועדון היום. בהודעה נכתב ש"השיחה נערכה ברוח טובה ומקצועית".

בשבועות האחרונים עורכים הצוות הרפואי והצוות המקצועי בדיקות מקיפות בנוגע לריבוי הפציעות בקבוצה ותכנית עבודה חדשה נבנתה. מטרה של התכנית היא להכשיר בצורה הטובה ביותר את הפצועים ולהחזירם לכושר משחק.

אבוקסיס אמר: "כל השיחה הייתה מקצועית ולרגע לא עלה נושא אחר מלבד איך אנחנו ממשיכים לעבוד בשיתוף פעולה. אנחנו מגבירים את המאמצים המשולבים של כולנו בכדי להחזיר את הסגל לכושר ואת הקבוצה למסלול הניצחונות".

הדברים הללו מגיעים אחרי שאתמול, אחרי ההפסד הביתי 3:0 למכבי נתניה, אבוקסיס אמר: "זה לא צירוף מקרים. יש המון דברים בקשר לפציעות של השחקנים. זה לא מקרי שיש שמונה או תשעה פצועים באותה תקופה. יש לנו חלק התקפי טוב, אבל רק כשהוא נמצא במגרש. מהיציע הם לא יכולים לעזור לנו".

אגב, אבוקסיס ושמשון ייעדרו ממספר אימונים בגלל התכנסותה של נבחרת ישראל למשחק הידידות נגד פינלנד ביום רביעי. אבוקסיס משמש כעוזרו של המאמן הלאומי אלי גוטמן ושמשון הוא מאמן הכושר של הנבחרת.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"מגבירים את המאמצים המשולבים של כולנו בכדי להחזיר את הסגל לכושר ואת הקבוצה למסלול הניצחונות". אבוקסיס/ברני ארדוב

בתוך כך בהפועל תל אביב מנסים לאחות את השברים אחרי שלושה הפסדים ברציפות ויחס שערים של 8:0 באותם משחקים.

למרות הקריאות של הקהל לאבוקסיס להתפטר, במועדון דוחים על הסף את האופציה שהמאמן יוחלף לפני סיום העונה, אך לא שוללים את האפשרות שבמידה והקבוצה תמשיך להיכשל ולא להציג כדורגל חיובי חוזהו לעונה הבאה יעמוד בסכנה. כזכור, לפני כחודשיים הודיעה ההנהלה כי המאמן ימשיך לשנה נוספת, אך הארכת חוזהו עדיין לא נחתמה רשמית.

בין אבוקסיס לבין חלק מהשחקנים קיימת מתיחות, וכך גם בין המאמן לבין המנג'ר ניצן שירזי, אותו אבוקסיס החליף על הקווים אחרי שחלה. אחד מהשחקנים אמר: "איך יוסי מצפה משחקנים שהוא הרג וכבר כמה פעמים שמעו שהם לא בתכניות שלו, להילחם בשבילו במגרש?".

לקראת הדרבי בשבוע הבא בקבוצה מאוד מקווים ששני הבלמים, וואליד באדיר וסאבו פאביצ'ביץ', יחלימו אחרי שאתמול הם חסרו בגלל פציעות. סלים טועמה ורועי גורדנה שנעדרו אתמול בגלל צבירת כרטיסים צהובים, יחזרו לסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully