וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "נצטרך לעבוד קשה מול בני יהודה"

3.2.2013 / 12:43

בלם מכבי חיפה התראיין לאתר הרשמי: "ברור לכולם שמצפה משחק לא קל בכלל, בני יהודה יריבה עיקשת וזו משוכה גבוהה"

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק הערב (ראשון, 20:50, ערוץ 1) מול בני יהודה. תמיר כהן, ניר דוידוביץ', אוראל דגני, דניאל הייבר, אביחי ידין, איסמעיל ריאן ועידן ורד לא יכללו בסגל של אריק בנאדו, אך מי שכן ייכלל ויפתח בהרכב הוא דקל קינן.

הבלם התראיין לאתר הרשמי של מכבי חיפה, ונתון לפיו ב-50 משחקיו האחרונים של קינן בירוק רק בשני משחקים ספגה הקבוצה יותר משער אחד: "המחמאות לנתונים הללו מגיעות לא רק לי אלא לכל חברי הקבוצה שעובדים קשה על המגרש בין אם הם שחקני הגנה או קישור והתקפה. אין לי ספק שרמת המחויבות אצלנו גבוהה מאוד וזה הבסיס העיקרי למשחק הגנה טוב".

שחקן מכבי חיפה, דקל קינן. ברני ארדוב
מצפה משחק לא קל. קינן/ברני ארדוב

קינן התייחס למשחק הקרוב מול בני יהודה: "לכל המערכת ברור שמצפה משחק לא קל נגד יריב עיקש המהווה משוכה גבוהה, אין לי ספק שנצטרך לעבוד קשה על המגרש כדי לנצח". יחד עם קינן בהרכב, אריק בנאדו לא מתכנן שינויים של הרגע האחרון בהשוואה להרכב שניצח את הפועל תל אביב. אלון תורג'מן שנמצא בכושר טוב אמור לפתוח הערב בצד שמאל של הקישור וינסה להקל על ויאם עמאשה בקבלת ההחלטות בחלק הקדמי, כשגם רביעיית ההגנה לא תשתנה. בויאן שראנוב, שמציג יכולת נהדרת בשער, ימשיך לפתוח בין הקורות.

אייל גולסה, טאלב טואטחה ואדין צוצאליץ' שלא שיחקו מול הפועל אזור באמצע השבוע, ישובו ל-11. בחיפה אמרו: "שחקנים בכירים יצטרכו לקבל ירידה לספסל. בכל שבוע חלק מהם לא ישחקו, תהיה רוטציה. שחקנים שהיו עד היום בספסל יכולים למצוא את עצמם ביציע". בנאדו דאג להחמיא באסיפה המסכמת ליניב קטן וויאם עמאשה. לשחקנים הוא אמר: "כל אחד מכם מיצה עד עכשיו ב-60 או 70 אחוז מהיכולת. אני מכיר את השחקנים שיש פה ויש כאן הרבה כשרון. בוודאות אני אומר, כל אחד מכם יכול לתת 30 או 40 אחוז יותר".

יותר מ-4,000 אוהדים ירוקים צפויים ללוות את הקבוצה למשחק הערב. לירוי צעירי שחוזר מפציעה ודינו אנדלובו שמתאושש ייכללו ב-18 של המאמן. החלוץ ג'ף קיגן ממשיך להתאמן וההחלטה לגביו תתקבל בקרוב. החלוץ נוח סדאווי אמור לחתום בקרוב על חוזה רשמי בקבוצה, עד תום העונה עם אופציה לרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully