וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "יש כאן שחקנים שמיצו 60% מהפוטנציאל שלהם"

1.2.2013 / 16:55

מאמן מכבי חיפה כינס השחקנים לאסיפה במהלכה פנה לקטן ועמאשה: "מגיעות לכם מחמאות על ההגנה". קינן ובוקולי נחו

one

רק לפני חודשיים טען אריק בנאדו כי בשל הסגל הקצר שעומד לרשותו הוא לא מתכוון לשחרר יותר משני שחקנים במועד ההעברות. כעת, לאחר החזרה של תמיר כהן, דינו אנדלובו ושחקנים נוספים שעומדים לחזור מפציעות, המאמן דאג לשלוח מסר לשחקנים לפיו חלק מהם, גם הבכירים שבהם, יצטרכו להתמודד עם ישיבה על הספסל.

החזרה של כהן, השדרוג של ג'אבר עטאא והחזרה של לירוי צעירי פתחו מחדש את התחרות על משבצת הקשר האחורי. חזרת אנדלובו וההחלטה של אלון תורג'מן להישאר בקבוצה יצרו עומס לא קטן בחלק ההתקפי. "שחקנים בכירים יצטרכו לקבל ירידה לספסל. בכל שבוע חלק מהם לא ישחקו, תהיה רוטציה. שחקנים שהיו עד היום בספסל יכולים למצוא את עצמם ביציע", אמרו אתמול במועדון.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מחמיא לקטן ועמאשה. בנאדו/ברני ארדוב

הקבוצה תמשיך הבוקר בהכנות לקראת המשחק מול בני יהודה בבלומפילד (ראשון, 20:50). דקל קינן, גוסטבו בוקולי וויאם עמאשה ערכו אימון חלקי משום שהם זקוקים למנוחה בעקבות העומס עליהם. המאמן אריק בנאדו כינס את השחקנים והחמיא ליניב קטן וויאם עמאשה בנוכחות כולם. "מגיעות לכם מחמאות על ההגנה שאתם עושים בדקות האחרונות, וגם בתחילת המשחק", אמר בנאדו לשניים. "הדברים הקטנים האלה מביאים לניצחונות. היו לכם מספר חילוצי כדור שעזרו לקבוצה". אחר כך פנה המאמן לשאר השחקנים ואמר להם: "יש לי משהו חשוב לומר לכם. כל אחד מכם מיצה עד עכשיו ב-60 או 70 אחוז מהיכולת. אני מכיר את השחקנים שיש פה ויש כאן הרבה כשרון. בוודאות אני אומר, כל אחד מכם יכול לתת 30 או 40 אחוז יותר".

השוער ניר דוידוביץ' אמור לחזור במהלך החודש הקרוב למגרשים, אבל היכולת של בויאן שראנוב לא תמנע מבנאדו להשאיר אצלו את אפודת השוער הראשון. הקשר עידן ורד ייצא לניתוח בסוף החודש וייעדר בין שלושה לחמישה חודשים. עדיין לא ברור האם הקשר ייכלל בסגל למשחק הקרוב. אחרי שהחליטה לשחרר את ג'ואל דמאו, חיפה ממשיכה במאמציה לשחרר את עודד אלקיים. כזכור, השחקן עדיין לא מורשה לעבור למכבי נתניה בשל דרישה לדמי השאלה גבוהים ואופציה לרכישה רק בתום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה. מגד גוזני
מה יהיה כשהוא יחזור? דוידוביץ'/מגד גוזני

הגרלת שמינית גמר הגביע אתמול זימנה לחיפה דרבי נוסף במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, שייערך ב-26 או ב-27 לפברואר. הירוקים רשומים כקבוצה המארחת. אריק בנאדו אמר: "דרבי כמשחק גביע זו חוויה גדולה לאוהדים, צפויה חגיגת כדורגל והקהל שלנו ייתן דחיפה גדולה. בדרך לגמר צריך לנצח קבוצות גדולות. הפועל חיפה קבוצה טובה שנמצאת במומנטום טוב ויהיה משחק לא קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully