וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן: "נתנו לבנאדו חומר למחשבה. תמיד רציתי להישאר"

31.1.2013 / 9:38

חלוץ מכבי חיפה מרוצה, בנאדו: "כהן ואנדלובו בדרך הנכונה". ורד ייצא בשבוע הבא לניתוח וגמר את העונה. קיגן ממשיך להתאמן

one

במכבי חיפה מייחסים חשיבות רבה להעפלה לשמינית גמר הגביע אחרי הניצחון על הפועל אזור, אבל בצוות המקצועי היו מרוצים אתמול בעיקר משילובו של תמיר כהן, שחוזר לכושר משחק. "אחרי ההחלטה שקיבלנו בנוגע לדמאו והפציעה של ידין, חסר לנו עוד קשר אחורי חזק באמצע. תמיר יחזור בהדרגה והוא שחקן חשוב בסגל", אמרו אתמול בקבוצה.

שלומי אזולאי, דינו אנדלובו, שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
עשוי להיכלל בסגל מול בני יהודה. דינו אנדלובו/קובי אליהו

דינו אנדלובו קיבל אתמול דקות ראשונות מאז הפציעה ואריק בנאדו בחר לשלב גם את אנדריי פיליאבסקי, שסוכנו מחפש לו קבוצה ברוסיה, ודלה ימפולסקי שבמשחקים האחרונים ישב בעיקר על הספסל. כפי שכבר פורסם, לאחרונה התקבלה החלטה לפיה האחרון לא ישוחרר משום שהוא מסוגל לשחק במספר עמדות. כל הארבעה עשויים להיכלל בסגל למשחק הקרוב מול בני יהודה ביום ראשון (20:50, בלומפילד).

המשחק עצמו הוקדם בשל משחק הידידות של הנבחרת מול פינלנד ביום רביעי. "אנדלובו וכהן חזרו מפציעות ולוקח להם זמן להיכנס לעניינים. הם שיחקו לא רע בשביל משחק ראשון. הם נמצאים בדרך הנכונה", אמר בנאדו לאתר הרשמי. "מי שיהיה טוב יקבל את ההזדמנות שלו. בסופו של דבר, אלו שחקנים שיכולים לתרום לנו בעתיד. הסגל שלנו מתחיל להיות רחב, אבל נדע להתמודד עם זה. הטובים ביותר ישחקו ובעיניי אלה צרות טובות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אלון תורג'מן, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"אנחנו פשוט משחקים כדורגל טוב, רצים ונלחמים. הכל הולך בינתיים". אלון תורג'מן/קובי אליהו

"היום נתנו חומר למחשבה לאריק. היה לנו משחק טוב. המלחמה על ההרכב זה דבר בריא", אמר אלון תורג'מן. "היו דיבורים על כך שאהיה מושאל, אבל תמיד רציתי להישאר. השער חשוב לביטחון העצמי. חשוב שאמשיך ככה. אנחנו פשוט משחקים כדורגל טוב, רצים ונלחמים. הכל הולך בינתיים. מכבי תל אביב לפנינו, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו".

החלוץ ג'ף קיגן החל בהתרשמות של מספר ימים ובמועדון לא פוסלים אפשרות שיצטרף, על אף ההחלטה להחתים את נוח סדאווי. ההחלטה לצרף שחקנים ממוצא יהודי-אמריקאי לא פוגעת בתקציב במועדון משום שהשחקנים חותמים עד תום העונה והמועדון יכול להשתחרר מההסכם עימם בתום תקופת ההשאלה, מה גם שמדובר בחוזים בעלי עלות נמוכה יחסית. החלוץ הניגרי ג'וזף אובנסרי, מלך השערים של ליגת הפיתוח, ממתין לאישור של מכבי חיפה במטרה להגיע להתרשמות בקבוצה.

הקשר עידן ורד ייצא בשבוע הבא לניתוח בצרפת, ובכך למעשה סיים את העונה. במכבי חיפה מקווים שיהיו כשיר למשחקים באירופה בהנחה והקבוצה אכן תזכה באחד הכרטיסים למפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully