וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוננגה: "נתנו למכבי ת"א יותר מדי כבוד, חבל מאוד"

הבלם, שטעות שלו הובילה לשער הניצחון של הצהובים, התייחס להפסד: "עשינו רק טעות אחת". גוגה יצטרף השבוע לאימונים

one

תסכול ואכזבה היו מנת חלקם של אנשי הפועל רמת גן, בסיום ההפסד הביתי 1:0 למכבי תל אביב אמש (שבת) באצטדיון רמת גן. הקבוצה של אלי כהן לא נפלה מהצהובים בשלבים גדולים של המשחק, אך לא השכילה לכבוש ולנצל את מצבי ההבקעה אליהם הגיעה. השיא היה כמובן החמצת הפנדל של ישראל זגורי, על סף שריקת הסיום בדקה ה-94.

"בשבוע שעבר ספגנו שער בדקה ה-90 ומנגד אתמול החמצנו אפשרות לזכות בנקודה בדקה ה-94, אלה שלוש נקודות שיחסרו לנו מאוד בסיום העונה. בסוף נמות יפים, עם כל המחמאות של כולם", אמרו בקבוצה. החלוץ הרומני דורין גוגה אמור להצטרף השבוע באופן מלא לאימוני הקבוצה וצפוי לעמוד לרשותו של המאמן כבר במשחק החוץ הקרוב נגד עירוני קרית שמונה. ברמת גן ינסו לצרף השבוע לפחות עוד שני שחקני חיזוק, כדי להרחיב את הסגל לקראת המשך המאבקים בתחתית הליגה. אמש חסרו האורדונים את מיכאל זנדברג, טל חן, וובה בראון וטל מעבי.

בנראר אוננגה הפועל רמת גן עם השופט גיא ברגר. ברני ארדוב
אכזבה. אוננגה/ברני ארדוב

"אנחנו נמצאים בסיטואציה מאוד לא טובה", אמר הבלם הצרפתי ברנאר אוננגה בסיום המשחק. "נתנו הכל כדי לנסות ולנצח את המשחק, אבל החמצנו פנדל קריטי בדקה האחרונה ולא קיבלנו אפילו נקודה. המשחק הסתיים ואנחנו כבר חושבים על המשחק הבא". הבלם, שטעות שלו הביאה לשער הניצחון של מהראן ראדי הרגיש מאוכזב מאוד בסיום: "אני לא יודע מה להגיד. בסך הכל עשינו רק טעות אחת והם כבשו. זה מה שקורה כשאתה משחק מול קבוצה גדולה, היא יודעת לנצל כל טעות שאתה עושה בכדי להבקיע מולך. הם כבשו מטעות שלנו וחבל מאוד שזה קרה".

אוננגה יודע שמחמאות לא מספיקות במקרה של הפסד והוסיף: "אני חושב שבחצי הראשון לא שיחקנו טוב, אולי נתנו למכבי יותר מדי כבוד. בחצי השני שלטנו בכדור ועשינו המון תנועה וזה באמת היה טוב יותר עבורנו. מעכשיו והלאה נעשה הכל בכדי להישאר בליגה. נעבוד קשה מאוד השבוע, כדי לבוא ולנצח בקרית שמונה במשחק הקרוב".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

1:0 דרמטי להפועל רמת גן מול מכבי תל אביב

הפועל רמת גן בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully