וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל: "התעמתתי עם זאמר, הוא עבר את הגבול"

מאמן מיינץ זעם על המנהל הספורטיבי של באיירן, שניצחה 0:3. היינקס על אריאן רובן: "הוא לא יכול להיות מאושר על הספסל"

באיירן מינכן המשיכה לדרוס את כל מה שעומד מולה. הבווארים הגדילו את הפער בצמרת ל-14 נקודות באופן זמני, לפני משחק הצמרת בין לברקוזן לדורטמונד. זאת לאחר שבאיירן מינכן הביסה את מיינץ 0:3 בחוץ הערב (שבת). למרות הניצחון, אחד הנושאים שהמשיכו להעסיק את הקבוצה מדרום גרמניה היה ספסולם של שניים מכוכבי הקבוצה - אריאן רובן ומריו גומז, שנכנסו כמחליפים בדקה ה-76.

מתיאס זאמר מנהל ספורטיבי של באיירן מינכן. GettyImages
עימות עם טוכל. זאמר/GettyImages

מי שנשמע זועם מאוד בסיום היה מאמן מיינץ תומאס טוכל, שהעביר ביקורת על המנהל המקצועי של באיירן מינכן, מתיאס זאמר. "אני לא זוכר שמנהל מקצועי ישב על הספסל ועמד על הקווים כל הזמן כמוהו, ולכן גם תקפתי אותו מילולית בסיום. אני לא חושב שאי פעם תקפתי מישהו, אבל אין לי חרטות על כך".

מאמן באיירן מינכן יופ היינקס התייחס לספסולו של רובן ואמר: "גם אני הייתי כוכב ואני יודע ששחקן בסדר גודל כזה לא יכול להיות מרוצה אם הוא יושב על הספסל". על המשחק עצמו אמר היינקס: "ידענו שיהיה משחק קשה, והתכוננו אליו בצורה רצינית מאוד. הקבוצה שיחקה טוב מאוד. הראינו שיש לנו תשוקה לכדורגל, השערים היו מדהימים. זה היה ניצחון חשוב מאוד בדרך לאליפות".

תומאס מולר, שכבש את השער הראשון, הוסיף: "אנחנו מרוצים מאוד שניצחנו 0:3 במשחק חוץ קשה כל כך במיינץ, אבל אנחנו יודעים שיש עוד הרבה עבודה קשה לפנינו. מיינץ הייתה אגרסיבית מאוד והקשתה עלינו. השער הראשון היה חשוב מאוד. במחצית השנייה כבר שיחקנו טוב מאוד והוצאנו למיינץ את הרוח מהמפרשים. שיחקנו טוב מאוד".

מריו מנדז'וקיץ' שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ממשיכים לשייט. באיירן חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully