וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "השחקנים זרקו את הגוף שלהם על כל כדור"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד היה מרוצה אחרי ה-0:1 על פולהאם. בניטס כעס על הווארד ווב: "הגיע לנו פנדל ולקולוצ'יני אדום"

ספורט 2

מנצ'סטר יונייטד רשמה אמש (שבת) עוד ניצחון יקר וקשה מאוד בדרך אולי לאליפות נוספת. השדים האדומים ניצחו 0:1 את פולהאם, במסגרת המחזור ה-25 בפרמיירליג והגדילו את הפער בפסגה ל-10 נקודות לפני המשחק של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. לא הכל הלך חלק במשחק של יונייטד, כשהפסקת חשמל גרמה לקטיעת המשחק במהלך המחצית הראשונה.

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מבסוט. פרגוסון/רויטרס

למרות הכל, אלכס פרגוסון נשמע מרוצה מאוד בסיום ואמר: "היו לנו הרבה הזדמנויות. שיחקנו כדורגל נהדר וזו הייתה תוצאה מצוינת ואני מרוצה מאוד. גם לפולהאם היו כמה הזדמנויות מצוינות. השוער שלנו, ג'וני אוונס וריו פרדיננד היו נהדרים והיו לנו כמה מצבים טובים, במיוחד במחצית השנייה. במחצית הראשונה בעטנו לקורה שלוש פעמים והגיע לנו לנצח. פולהאם שמרה על מאזן בית טוב בשנים האחרונות ולכן זו תוצאה נהדרת בשבילנו".

על המצב של יונייטד בטבלה אמר פרגי: "אנחנו במצב טוב מאוד ואנחנו מרוצים. חשוב שנסתכל על ההופעה של השחקנים הערב. הם זרקו את הגוף שלהם על כל כדור, ביצעו נגיחות מצוינות בהגנה והציגו מאמץ מיוחד".

ווין רוני, שכבש שער שלישי בשני המחזורים האחרונים, אמר: "השער הזה הרגיש לי חשוב מאוד. היה משחק קשה. תמיד קשה לשחק כאן והם הקשו עלינו מאוד. היו לנו כמה מצבים במחצית הראשונה, נעצרנו בקורה שלוש פעמים, אבל הכי חשוב שהצלחנו לנצח. אנחנו במצב טוב בליגה, כמובן, אבל לא ניסחף".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דמבה בה שחקן צ'לסי לאחר שנפגע באפו. AP
"זה היה צריך להיות כרטיס אדום ופנדל". דמבה בה/AP

בניטס נגד הווארד ווב

מי ששוב מעדה הייתה צ'לסי. הבלוז איבדו יתרון והפסידו 3:2 לניוקאסל, שלושה ימים בלבד לאחר ששמטו יתרון 0:2 מול רדינג וסיימו איתם ב-2:2 דרמטי במיוחד. חלוץ צ'לסי דמבה בה, שפגש את האקסית שלו, נפצע באפו במהלך המחצית הראשונה לאחר שספג חבטה מפבריציו קולוצ'יני והוחלף על ידי פרננדו טורס.

המנג'ר הזמני של צ'לסי רפא בניטס נשמע זועם אחרי המשחק על השופט הווארד ווב, לאחר שזה לא העניש את קולוצ'יני על כך שגרם לבה לשבור את אפו. "לא הצלחנו לשנות את המצב של דמבה בה", אמר הספרדי, "מבחינתי, זה היה פנדל וכרטיס אדום. זה שינה את המשחק לחלוטין. איבדנו שחקן עם אף שבור והשתמשנו בחילוף. אחרי שצפיתי שוב בהילוך החוזר, אין לי ספק בכלל. גם שחקן שמדמם מהאף במשך חמש דקות זו ראיה מספיק טובה. יש לי הרבה כבוד לשופטים, אבל זו הייתה החלטה לא נכונה".

לוקאס פודולסקי שחקן ארסנל (שמאל) חוגג. רויטרס
חוזר לחייך. פרינץ פולדי/רויטרס

ונגר: "מרוצה מאוד"

משחק מסקרן נוסף, שגם בו הייתה מחלוקת, היה בין ארסנל לסטוק סיטי. התותחנים ניצחו 0:1 בזכות שער של לוקאס פודולסקי. יחד עם זאת, הקוון הניף את הדגל לנבדל של תיאו וולקוט, שבכלל לא היה שותף למהלך, ולאחר מכן קיים דיון עם השופט הראשי, בו החליטו השניים לאשר את השער ובצדק.

למרות זאת, מנג'ר סטוק סיטי טוני פוליס זעם על העובדה ששחקנים רבים של ארסנל רצו אל הקוון ודרשו ממנו שיאשר את השער. "הדבר המאכזב הוא שכל כך הרבה שחקנים רצו אל הקוון", אמר פוליס שסוחב סכסוך ארוך שנים עם ארסן ונגר, "אני חושב שזה משהו שאסור לעשות. אם הוא ייקח את ההחלטה הנכונה, הוא ייקח אותה. צריך לדעת להתמודד עם זה. אני לא חושב שיש הצדקה לכך שיותר מחמישה שחקני ארסנל יקיפו את הקוון".

ונגר עצמו פחות התרשם מדברי פוליס ואמר: "מי לא היה עושה את זה? אני מתנצל אם עשינו את זה, אבל ניסינו לגרום לקוון להבין שהוא עומד לפסול לנו שער לא בצדק. לא עשינו את זה בצורה אגרסיבית. זה היה מסוג המשחקים בהם אתה מסיים ב-0:0 או מנצח 0:1, אז אני מרוצה שהשגנו את שלוש הנקודות. לא ויתרנו ושמרנו אותם בלחץ. לשחקנים שלי יש רוח ואיכות גבוהה. לקח להם זמן להרוויח קצת אמונה בעצמם, אבל הפוקוס של השחקנים הוא נכון ואני גאה בהם וחושב שנהיה חזקים מאוד עד סוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully