וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "הצבא האדום חוזר ליד אליהו"

2.2.2013 / 20:58

מאמן ירושלים מרוצה מהעלייה לחצי גמר הגביע. קטש: "מאוכזב". מכבי חיפה עלתה, גרינברג: "אחד המשחקים הטובים העונה"

כמה ימים בלבד אחרי ההפסד המביך באשדוד, חזרה הפועל ירושלים להיראות כמו קבוצה הערב (שבת) כשניצחה 70:86 את הפועל אילת ועלתה לחצי גמר גביע המדינה. הירושלמים ישחקו שם מול מכבי חיפה, שהבטיחה את עלייתה לחצי גמר גביע המדינה בכדורסל לאחר שניצחה 67:88 את בני הרצליה בחוץ בזכות מחצית שנייה נהדרת.

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ', ספק 500
יכול לחייך. דרוקר/ספק 500, נועם מושקוביץ'

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר אמר בסיום: "עוד מוקדם לדבר על זכייה בגביע, אבל היום זה היה משחק מכונן. הגענו חזקים מאוד ועכשיו הצבא האדום יגיע ליד אליהו. זה לא קרה הרבה זמן. אנחנו נתכונן ונגיע מוכנים לחצי הגמר. היה משחק הגנה טוב. הגענו בזכות לחצי הגמר, אני שמח מאוד. השחקנים הגיעו מצוין אחרי המשחק האחרון שהיה גרוע. היום הראינו אופי, נלחמנו ושיחקנו כמו גברים.

מאמן הפועל אילת עודד קטש: "היה הבדל גדול בריבאונדים. מהמחצית הראשונה, ירושלים רצתה יותר וזה מפתיע מאוד כיוון שקבוצה חדשה כמו הפועל אילת צריכה להיראות טוב יותר. אבל קפאנו. לא היינו שם מבחינת אנרגיות. בסך הכל ניסינו לעשות התאמות, אבל הם קלעו באחוזים גבוהים ולא היינו שם בשביל לעשות את העבודה.

"לא פשוט להגיע למגרש קשה כמו מלחה בלי סקוטי הופסון. זה היה יכול להתפתח אחרת. אנחנו לא מתייחסים לחיסרון של סקוטי. לא נתנו את ההכי טוב שלנו וזה מה שצובט בלב. אני מאוכזב מאוד. יש לנו שני תארים בשנה וזה אחד מהם. צריך לדעת להפסיד לפעמים. יש לנו הרבה מה להוכיח עד סוף העונה".

אפיק נסים: "סקוטי הוא השחקן המרכזי שלנו והוא היה חסר לנו. אנחנו צריכים להתכונן לזה שהוא לא איתנו. אנחנו מסתכלים הלאה - יש לנו את חולון ביום ראשון. הגביע מבחינתנו הוא היסטוריה. צריך להישאר חיוביים".

בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"השתלטנו על המשחק". גרינברג/אדריאן הרבשטיין

פורוורד מכבי חיפה פט קלאיית'ס: "התחלנו לאט וקצת חלש המטרה שלנו היתה להרחיק אותם מהשלוש כי הם קולעים משם מצויין ואני שמח בהחלט עשינו את זה. עלינו למחצית השניה עם הרבה ביטחון ואני מקווה שנמשיך עם הביטחון הזה. אנחנו לא חושבים עדיין על הגמר קודם נחצה את חצי הגמר גם ירושלים וגם אילת קבוצות חזקות ואנחנו משחקים בלי יתרון ביתי כך שהכל יכול לקרות".

מאמן הירוקים בראד גרינברג: "שיחקנו הגנה מצוינת בשלושת הרבעים האחרונים. מהרבע השני עצרנו אותם יפה והשתלטנו על המשחק, זה היה המפתח שלנו למשחק וזה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה. ההפסד למכבי היה מאוד מאכזב כי הובלנו כל המשחק ונפלנו ברבע האחרון, אני שמח שהתאוששנו הערב והראנו את האגרסיביות שלנו. ירושלים ואילת קבוצות מצוינות, קשה להגן מולן ונצטרך לעבוד קשה לא משנה מי מהן תעלה. הרגשתי את העשן אבל לא שמתי לב למה שקורה, כמאמן אתה עסוק רק במשחק אני מעריך אותם על העידוד ללא ספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully