וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "כשנגיע לסוף פברואר, הפער יהיה קטן מאוד"

מאמן סיטי מבטיח שהמאבק פתוח לפני שהוא פוגש את ליברפול (א', 18:00, ספ' 1). ווסט ברומיץ' - טוטנהאם (15:30, ספ' 2)

אחרי הפרידה המתוקשרת ממריו באלוטלי, מנצ'סטר סיטי חוזרת למאבקי הליגה ותארח מחר (ראשון, 18:00, שידור ישיר בספורט 1 ו-1HD) את ליברפול במסגרת המחזור ה-25. הסיטיזנס יישארו בכל מקרה במקום השני אחרי המחזור הזה. עוד קודם לכן יתקיים המשחק המוקדם שבו ווסט ברומיץ' תארח את טוטנהאם (15:30, ספורט 2).

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. Alex Livesey, GettyImages
רוצים לתקן אחרי המעידה האחרונה. אגוארו/GettyImages, Alex Livesey

מנצ'סטר סיטי - ליברפול (18:00, ספורט 1, 1HD)

עוד לפני המשחק של יונייטד נגד פולהאם, סיטי פיגרה אחרי היריבה העירונית בשבע נקודות והיא יודעת שכדי לא לאבד מרחק גדול מדי במאבק על האליפות, היא חייבת לנצח בסיטי אוף מנצ'סטר. הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני תתייצב למשחק לאחר התיקו המאכזב נגד קווינס פארק ריינג'רס, אבל ההפסד האחרון שלה בליגה היה אי שם בסוף חודש דצמבר. נתון חיובי אחר מדבר על כך שהאלופה לא ספגה שער בכל ששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, משהו שהיא לא הצליחה לעשות מאז 1999. אלא שבמפגשים שלה עם ליברפול המאזן שלה לא חיובי במיוחד, והיא ניצחה רק פעם אחת בשמונת המפגשים האחרונים שלה.

בשל היעדרותם של האחים קולו ויא יא טורה שנמצאים באליפות אפריקה, מאנצ'יני אמור לשמור פחות או יותר על ההרכב שלו, ואדין דז'קו אמור לעלות בחוד לפני ג'יימס מילנר, דויד סילבה וסרחיו אגוארו. "כשנגיע לסוף חודש פברואר, הפער יהיה קטן מאוד", התחייב מאנצ'יני במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "בכל מאבק אליפות אין קבוצה שזוכה בתואר בינואר. אנחנו נצטרך להיאבק עד אפריל. אם הפער יהיה שבע, שמונה, תשע נקודות אז, כנראה שיהיה קשה לזכות בתואר".

בליברפול שחוו הפסד צורם בגביע והדחה מפתיעה מול אולדהאם, מקווים לשוב למסלול הניצחונות אחרי ה-2:2 הדרמטי עם ארסנל במחזור אמצע השבוע, שהגיע דווקא אחרי שהבחורים של ברנדן רודג'רס כבר צעדו ביתרון מבטיח של 0:2 בדקה ה-60. ליברפול קורצת כל הזמן לצמרת ומקווה עוד להדביק את הפער מהמקום הרביעי, ויכולה רק לקוות שלואיס סוארס, שכבש כבר 22 שערים בכל המסגרות, ימשיך בקצב הזה.

ג'רמיין דפו שחקן טוטנהאם. Michael Regan, GettyImages
סוף סוף ניצחון אחרי שלוש תוצאות תיקו? ג'רמיין דפו/GettyImages, Michael Regan

ווסט ברומיץ' - טוטנהאם (15:30, ספורט 2, 1HD)

עם רצף של שבעה משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון, הקבוצה של סטיב קלארק מקווה סוף סוף לעצור את הסחף. ווסט ברום הפסידה במחזור אמצע השבוע לאברטון, והפעם האחרונה שהיא השיגה ניצחון על התרנגולים הייתה אי שם ב-2008, גם אז במשחק ביתי. טוטנהאם של אנדרה וילאש בואש סיימה בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים בתיקו ותקווה לקבל עוד דקות טובות של הרכש החדש משאלקה לואיס הולטבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully