וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ארליך וסלע נוצחו, צרפת גברה 0:3 על ישראל

הצמד הישראלי החזיק מעמד רק מערכה, הפסיד 7:6, 6:1, 6:0 ללודרה ובנטו, ובכך נוצחה הנבחרת 3:0 במפגש בבית העליון

נבחרת הדייויס של ישראל הגיעה נטולת ציפיות למפגש ברואן מול צרפת, וגם יצאה ממנו ללא כלום. היום (שבת) הפסידו יוני ארליך ודודי סלע במשחק הזוגות 7:6, 6:1, 6:0 למיקאל לודרה וז'וליאן בנטו, ובכך הוכרעה ההתמודדות במסגרת הסיבוב הראשון של הבית העליון, עם 0:3 לזכות צרפת. אחרי ההפסדים של אמיר ויינטרוב וסלע במשחקי היחידים בשישי, גם הצמד המאולתר, בהיעדרו של אנדי רם הפצוע, לא הצליח להושיע ואף התרסק בשתי המערכות האחרונות. משחקי יום ראשון יהיו לפרוטוקל בלבד, וישראל תנסה לשמור על מקומה בבית העליון במשחקי הפלייאוף בהמשך השנה.

דודי סלע טניסאי ישראלי (ימין) עם יוני ארליך. AP
לא באותה הליגה. סלע וארליך/AP

המשחק ברואן דווקא בישר טובות בפתיחה לישראל. סלע שמר על ריכוז למרות חוסר ניסיונו במשחקי זוגות, ארליך סייע לו והצרפתים התקשו להשיג שבירה במערכה הראשונה, עד שהכריעו אותה עם 6:7 בשובר שוויון.

באותו רגע, הם למעשה זכו במשחק. הצמד הישראלי קרס מנטלית, פעולות פשוטות כבר לא צלחו ובנטו ולודרה המנוסים סיפקו שואו לקהל המקומי. שתי המערכות הבאות היו סוג של משחק ראווה, נמשכו 21 ו-24 דקות, ישראל התפרקה טוטאלית וצרפת טיילה לה באין מפריע לרבע הגמר עם ריצה של 0:10 במשחקונים.

ז'וליאן בנטו טניסאי צרפתי (ימין) עם מיקאל לודרה. AP
טיול קליל בדרך ל-0:3 בהתמודדות. בנטו ולודרה/AP

מהלך המשחק

מערכה 1

המשחק נפתח עם ארבעה משחקוני הגשה נוחים, עד שהצרפתים השיגו שלוש אפשרויות שבירה מול ההגשות של ארליך. למרות שנדחקו לפינה, ארליך וסלע ידעו לצאת מהסיטואציה, הצילו את הנקודות ועלו ל-2:3. ישראל קיבלה הזדמנות משלה לשבור, אך לודרה עמד בלחץ והשווה ל-3:3. ארליך סגר היטב את הרשת, סלע נותר מרוכז למרות חוסר ניסיונו היחסי במשחקי זוגות וישראל חיכתה למעידה של לודרה, אבל הצרפתי המנוסה עשה 5:5. שבירות לא הושגו והמשחק נכנס לשובר שוויון, בו הצרפתים הפגינו עליונות וניצחו 3:7 כדי לזכות במערכה הראשונה עם 6:7.

מערכה 2

הצרפתים המשיכו לנהל בצורה מחושבת את משחקוני ההגשה שלהם, מבלי להיכנס לצרות מיוחדות. במשחקון הרביעי ידעו המארחים גם להשיג שבירה ראשונה במשחק מול ההגשות של ארליך, ניצלו את הרפיון של הצמד הישראלי ועלו ל-1:4 קליל. לאחר מכן גם סלע קרס בהגשות שלו, והצרפתים טיילו ל-1:6 כדי להתקרב מערכה אחת מהכרעה המפגש כולו. התמוטטות מנטלית של הזוג הישראלי במערכה הזו, שנמשכה רק 21 דקות..

מערכה 3

הביטחון של הצרפתים הרקיע שחקים בעקבות המערכה השנייה הקלה, בנטו הציג חבטות העברה משובחות, לודרה עלה לרשת והשניים השיגו שבירה כבר במשחקון הראשון ושמרו עליה בדרך ל-0:2. גם סלע השבור לא החזיק מעמד בהגשות שלו, והצרפתים המשיכו לספק הנאה לקהל ברואן עם 0:4. הדריסה נמשכה גם בשני המשחקונים האחרונים, וצרפת השלימה 0:10 במשחקונים כדי להכריע את משחק הזוגות עם 6:7, 1:6, 0:6 מוחץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully